” Macam kakak dengan adik je, Danish tetap dengan pem4lunya.. ” – Netizen

Video Khas Sempena Ulangtahun Kelahiran Anak Sulung Abby Abadi Dan Norman Hakim, Danish Hakim. Wah Kecil Comel, Besar Makin Manis Macam Mama Papa. Muka M4lu-M4lu Tu, Cute Lah !!

Menerusi akaun Instagram Abby Abadi, telah dimuatnaik satu video Abby bersama anak sulungnya, Danish Hakim. Hari ini, tanggal 24 Mac merupakan hari ulangtahun kelahiran Danish yang ke 18 tahun.

Abby menc0retkan rasa syukurnya ke hadrat Allah kerana diberikan peluang untuk membesarkan dan mendidik Danish sehingga kini. Menceritakan Danish anak yang mudah dijaga kerana sifatnya yang mendengar kata, yang rajin meminta maaf apabila melakukan kesal4han walaupun tetap diulang kesal4han yang sama.

Danish juga abang yang penyayang terhadap adik-adiknya. Untuk makluman, Danish baru sahaja menduduki peperiksaan SPM baru-baru ini. Menyedari anaknya masih mencari-cari hala tuju, Abby turut menyelitkan nasihatnya supaya Danish meneruskan pengajian dan mencari ilmu.

Setelah itu barulah ditentukan matlamat hidupnya mengikut kemampuan dan minat. Sesungguhnya nasihat dan doa daripada seorang ibu amat bermakna dan restu si ibu pasti mengiringi setiap langkah anak tersayang.

Jom tonton video  di bawah :

Norman Hakim juga tidak ket1nggalan memuatnaik video yang memaparkan wajah Danish ketika masih bayi sehinggalah sekarang. Wah chubby dan kus semangat badan Danish ketika bayi berbeza dengan dirinya sekarang yang sudah kurus.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini turut mendapat ucapan selamat hari lahir daripada rakan artis dan peminat. Ada juga peminat yang memuji wajah Abby yang cantik selalu ini. Antara komen-komen peminat yang dapat dikongsikan :

” Bujang dah, happy birthday Danish. Dah besar makin handsome dan kacak ya, sebijik muka kak abby. Macam kakak dengan adik je.. “

” Selamat Hari Lahir Danish. moga menjadi anak yang soleh dan membahagiakan serta membanggakan orgtua dan keluarganya nya. Aamiin.. “

” Selamat hari lahir abg danish. Kenapa mamy su pulak yang seb4k. moga mnjadi anak soleh dan berjaya dunia dan akhir4t. Aamiin.. “

” Abang dari kecik comel dan budi bahasa abg sgt tinggi . Semoga abg jadi contoh yg baik untuk kami semua yg syg abg . Sejuk perut mama abg mengandung hafiz Quran sperti abg . Auntie azza tumpang bahagia.. “

” Skali tgk mcm syamsul yusof ada. happy besday danish. moga jd ank yg soleh dan bjaya dunia akhir4t. Mcm pkwe ngn mkwe, bkn mak ngn anak dh.. muda nmpk kak abby.. “

” Sanah helwah danish.. semoga berjaya dunia dan akhir4t.. abang danish tetap dengan pem4lunya. Kak abby ni dari hari ke hari makin cantik. No wonder anak2 pn cantik. Turun dari maknya.. “

” Abby ni mmg cantik dr muda, muke tak penah berubah. cantik momy g0jes ada iras Erra Fazira, makin kurus makin cantik. Happy birthday abg danish.. “

Si sulung yang menjadi contoh terbaik buat adik-adik yang lain. Semoga bertambahnya usia Danish, semakin diberkati dan dirahmati Allah. Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran Danish dan teruskan menjadi anak yang soleh untuk mama dan papa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abby Abadi, IG Norman Hakim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..