” Tempatnya masih sama, cuma kali ni rasa yang lain.. ” – Shuib Sepahtu

Gambar-Gambar Shuib Sepahtu Dan Anak-Anak Ke Lokasi Yang Pernah Shuib Dan Arw4h Siti Sarah Kunjungi Buat Peminat Tersentuh. Gambar Last Tu Sayu Sangat Tengok !!

Menempu0hi dan menghar0ngi kehidupan sebagai bapa tunggal sesuatu yang berat dan kini Shuib Sepahtu sedang melalui fasa membesarkan anak-anak tanpa wanita yang bergelar isteri dan ibu. Dalam kesibukan mencari nafkah, Shuib tetap mencari masa untuk diluangkan bersama anak-anak.

Jika sebelum ini dapat dilihat Shuib membawa seluruh keluarga termasuk bapa dan ibu tir1 Sarah melancong bersama ke Pulau Langkawi, kali ini sekali lagi Shuib bercuti bersama anak-anak tersayang. Pada perkongsian terdahulu, Shuib berkongsikan gambar mereka bersama di dalam kereta dengan pertanyaan berbunyi ‘ ke mana kita sayang ‘.

Meninjau entry terbaru Shuib di Instagramnya, Shuib memuatnaik beberapa keping gambar terbaru mereka di sebuah restoran. Kapsyen Shuib mengatakan tempatnya masih sama, cuma kali ini rasa yang lain membuatkan peminat yang membacanya terasa sayu.

Manakan tidak, paparan gambar terakh1r Shuib terdapat wajah arw4h Siti Sarah ketika mereka ke situ sebelum ini. Pastinya kerinduan bertamu lagi dalam diri Shuib dan rindu ini tidak akan ada penghujungnya sehingga ke akh1r usia.

Jom baca perkongsian di bawah :

( Klik KANAN > untuk gambar seterusnya.. )

Setakat ini, perkongsian oleh Shuib ini telahpun merekodkan sebanyak 230 ribu tanda suka daripada peminat. Antara komen-komen peminat :

” Rindu tu bila datang sak1t Eb. Rindu yang tiada penghujungnya memang ped1h tapi Shuib kena kuat. Selagi kedai tu bukak ye Ib sampai anak besar selagi kita panjang umur. Kenangan.. “

” Rindu yang tak ada penghujung. Kadang kadang menang1s pun tak h1lang sak1t tu. Sayu hati tengok gambar last tu, seolah-olah dia ada.. “

” Masih ada di situ, hanya rindu. Tempat tu kosong, rindu yang hakiki. Yang rasa je faham. Terus kuat Shuib untuk anak-anak dan diri Shuib sendiri.. “

” Walaupun tiada tapi sentiasa di sisimu. Allah tahu Shuib kuat, Ib orang yang hebat. Gambar pun boleh nampak meriah dengan tak meriah tanpa dia.. “

” Terasa masih ada, rindunya. sak1t tanggung rindu, Allahu sed1h sangat tengok gambar last tu. Semoga terus kuat Shuib dan anak-anak.. “

” Seb4k tengok, sampai hari ni rasa macam tak percaya Sarah dah tak ada. Tak pe, ibu tunggu semua ni di pintu syurga.. “

” Aduh boleh rasa sed1h tu macam mana, senyuman yang tak sama macam dulu. Nmpk sngt perubahan abg shuib sebelum dan seleps ketiadaan arw4h.. “

Yang berubah adalah suasana, dan kemeriahan tidak akan jadi seperti dahulu lagi. Hanya kenangan menjadi pengubat rindu namun peminat pun tahu, Shuib orang yang hebat dan kuat. Semoga Shuib dan anak-anak dirahmati Allah dan bahagia selalu bersama.

Silakan SHARE..

Sumber : Shuib Sepahtu

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..