” Sukanya tengok, manja betul Abby dengan ibu mertua.. ” – Netizen

Video Abby Abadi Bersama Ibu Mertuanya Raih Perhatian Warganet. Wah Manjanya Abby Dengan Ibu Mertua. Dapat Mertua Yang Baik Tu Rezeki !!

Meskipun pernah gag4l dalam berumahtangga sebelum ini, ianya tidak memat4hkan semangat pelakon Abby Abadi untuk mencari kebahagiaannya. Malah, kini menerusi perkahwinannya sekarang, Abby kelihatan sangat bahagia di sisi suami tercinta, Muhammad Faizal.

Terbaru, di akaun Instagram milik suami Abby, telah memuatnaik satu video yang dikongsikan oleh Abby yang memaparkan bersama ibu Faizal. Tulis Abby, dia sangat bersyukur kerana memiliki ibu mertua yang sangat baik dan tidak pernah mencari kesal4han mahupun daripada menantu atau pun anak sendiri.

Abby menyifatkan ibu mertuanya juga seorang yang tenang dan pertuturan bahasanya sangat lemah lembut ketika berbicara. Melihat telatah Abby bersama ibu mertua dalam video tersebut telah meraih perhatian warganet.

Ada yang menyatakan Abby memang beruntung memiliki mertua dan suami yang sangat menyayanginya. Bahkan wajah ibu mertua Abby dan suaminya, Faizal turut mencur1 perhatian kerana kedua beran4k ini memiliki wajah yang begitu seiras.

Jom ikuti perkongsian di bawah :

Meninjau di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video tersebut dan mereka memuji sikap baik Abby dan ibu mertua. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cantik mak mertua Kak Abby, memang rezki dapat mertua yg baik. Alhamdulillah, suami saling tak tumpah muka mak.. “

” Sukanya tengok, manja betul Abby dengan ibu mertua. Alhamdulillah indahnye silaturohim antara mak & menantu.. “

” So sweet, untung dpt mak mentua yg baik, syukur slalu mama Abby Abadi moga kebahagiaan berkekalan hinggah jannah, amin.. “

” Baca captions tak sedar bergenang air mata, tetiba teringat dekat mak d kg dan arw4h mak mertua, rindunya pada mereka.. “

” Dulu diuji tidak bahagia, sekarang Allah hadiahkan suami dan ibu mertua yang baik. Anugerah drpda Allah, syukur.. “

” Suami ikut muka maklah, patut sejuk je tengok. Alahai sweet tgk Abby, suami dan mak mertua. Moga kalian terus bahagia.. “

” Ibu mertua sy pn mcm ni jg, sgt baik penyayang dan sntiasa anggap mnantu sama mcm anak sndiri. Alhamdulillah rezeki kita Kak Abby.. “

Rupanya Abby sudah berkahwin 7 tahun dengan Faizal, cepat betul masa berlalu. Memang nampak bahagia kehidupan Abby sekarang. Syukur Abby memiliki ibu mertua yang baik dan menyayanginya sepenuh hati seperti anak sendiri. Semoga Abby dan keluarga terus bahagia bersama sehingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jai Ezzany, Abby Abadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..