” Hab1slah mesti ada bal4san dari pihak sana lepas ni haha.. ” – Netizen

Video Erma Fatima Bertanya Kepada Ibunya, Mak Semah Mengenai Anak Yang Pandai Masak. Haha Sampai Bereb0t Nak Jaga Mak Semah, Terbaiklah Adik Beradik Ni !!

Pada perkongsian yang lepas, Erma Fatima ada berkongsikan beberapa video yang memaparkan usahanya memuj0k ibunya, Mak Semah untuk membuat popia. Mak Semah yang ketika itu tinggal di rumah Datin Umie Aida dipujuk rayu Erma kerana ada peminat yang teringin untuk merasai air tangan mak Semah ini.

Sempat juga Erma dan Umie berbincang kerana Umie r1sau ibunya tidak lar4t. Hasil tinjauan kami di Instagram Erma, telah dimuatnaik satu video terbaru yang memaparkan Mak Semah sudahpun berada di rumah Erma. Mak Semah yang sedang menikmati makan malam bersama Erma sambil menjawab soalan daripada Erma.

Permulaannya kedengaran Erma bertanya siapa yang masak ketika Mak Semah datang ke rumah Erma namun Mak Semah tidak menjawabnya. Selepas itu, Erma bertanya pula antara anak-anak siapa yang pandai memasak dan jawapan Mak Semah menyebut nama Erma dan Betty.

Sempat lagi Erma mengus1k Umie kerana dikatakan tidak pandai memasak seperti Erma dan Betty. Adik beradik ini sememangnya akrab antara satu sama lain dan mereka sama-sama bergilir menjaga Mak Semah. Kerapkali juga mereka bereb0t untuk giliran mengambil Mak Semah ke rumah masing-masing.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

A post shared by ermafatima (@ermafatima)

Reaksi wajah dan jawapan Mak Semah terhadap soalan Erma meraih perhatian peminat. Sampai serba sal4h jadinya Mak Semah dan antara komen-komen peminat :

” Dilem4 anak anak perempuan ramai. bagus kan cik semah, jaga perasaan anak2. terbaik la walau dia tahu 100% psl anak dia.. “

” Makcik semah comel, ni k3s bereb0t mak ke apa ni haha. lawak la kak erma ni, Hab1slah mesti ada bal4san dari pihak sana lepas ni haha.. “

” Semua anak2 disayangi, Hahaha. gurau2 manja adik beradik sambil mghibur bonda tercinta… Tunggu vedio bal4s dr dati umie pula haha.. “

” Memang kuat menyak4t sungguhlah, pr0v0ke ni haha nak4l u sis. Comel lah Cik Semah.. semoga sihat selalu.. “

” Macam akk aku je ni, selalu Cari pasal. sudahnya kata mak tak sayang aku. Kes1an cik semah, stuck. Mula-mula nak jaga hati anak-anak, lepas tu terus mak jujur hehe.. “

” Hikhik saja suka ngus1k kak erma fatima ni, kes1an umie aida hikhik. Lawak la cara Erma tanya mak Semah camtu.. “

” Bakaq line ni haha, gendang per4ng kelakorla haha. Suka tengok k.ema menyak4t mak semah hehe. Makcik semah takot dgn kaklong kawasan, tu yg jawab mcm terpaksa. bertabahlah umie aida.. “

” Best kan bereb0t mak ni, gurau adik beradik je. klakar la dua beradik ni, masing2 nak taw4n hati mak. Seronok tengok mak semah happy je.. “

Komen daripada Umie Aida dan Betty juga mencuit hati. Alahai seronok melihat adik beradik sama-sama kuat menyak4t seperti ini :

Makin hang4t apabila Mak Semah menjawab soalan dengan jujur. Erma pun suka betul mengus1k adiknya itu. Pastinya Mak Semah juga gembira ada anak-anak perempuan yang sayang pada dirinya ini. Semoga Mak Semah dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa bahagia bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Erma Fatima

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..