” Dengan aku sekali terkej0t dengar papa jerk4h kau Anas.. ” – Netizen

Video Adik Fattah Anas Kant0i Makan Dalam Periuk Dengan Ayahnya Buat Ramai Terhibur. Memang Lawak Part Papa Ug0t Nak Rep0rt Mommy Tu.. Hahaha !!

Muhammad Fattah Anaz bukanlah anak kepada selebriti atau pun golongan yang dikenali,  dia hanyalah anak kecil dari keluarga biasa namun p0pularitinya sekarang boleh dikatakan setanding dengan p0pulariti artis lain. Malah kanak-kanak ini juga turut mempunyai ramai peminatnya tersendiri.

Berikutan video yang tul4r pada beberapa tahun lalu,  Fattah Anaz atau lebih dikenali sebagai Anas yang berlag4k seperti kucing yang masuk ke dalam sangkar lalu dius1k oleh ayahnya telah membuat ramai yang terhibur dengan telat4hnya yang sangat comel itu.

Sikap Anas yang begitu periang dan sering dilayan oleh bapanya buat Anas nampak cerdik dari usianya. Kini Anas juga sering berkongsi video aktivitinya di instagram miliknya yang telah mempunyai satu juta lebih pengikut yang mengikuti perkembangan Anas.

Terbaru, bapa Anas telah berkongsi satu video yang menunjukkan gelag4t Anas yang secara diam-diam telah memakan makanan yang dimasak oleh ibunya di dapur. Paling menghiburkan, Anas yang sedang leka memakan dalam periuk itu telah diserg4h oleh ayahnya.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan gelag4t Anas dalm video itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sian Anas.. Aq pon terkej0t same… “

” Lawak papa ug0t nak rep0rt mummy.. “

” Dengan aku skali kej0t dengar papa jerk0h ke anas.. “

” Hahaha!!! Tak kisahlah kena serg4h dgn papa.. Janji dah lepas masuk mulut! Hahaha!! Lauk apa tu dlm periuk?  “

” Anasss Anasss… Lawakk.. Bguihh dan lg ttup tdung priuk.. “

” Ni mesti ikut perang4i papa dia ni.. “

” Kurang asam betul dia hirup dgn senduk je hahahahahahahaha.. “

Kelakar betul lah Anas ni, mesti lap4r sangat tu sampai tak sempat nak letak dalam pinggan. Sekali kant0i dengan papa yer sayang makan dalam periuk. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Anas membesar dengan sihat dan sentiasa menjadi anak yang baik buat kedua ibu bapa Anas.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Muhammad Fattah Anaz

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..