Connect with us

Artis / Selebriti

” Comelnya, pipi pau dan peha macam ayam goreng kepci.. ” – Netizen

Video Terbaru Lyla Amina Buat Ramai Ger4m. Comelnya, Bila Daddy Panggil ‘ Bud4k Seketul’, Tersenyum Lebar Ye Lyla !!

Jika dahulu anak sulung pasangan selebriti, Awal Ashaari dan Scha Alyahya iaitu Lara Alana sering menjadi perhatian di media sosial. Namun kini adik Lara pula tidak kurang hebatnya. Lyla Amina juga sama comel seperti kakaknya.

Meninjau ke akaun Instagram milik Lyla, satu video terbaru Lyla telah mencur1 perhatian netizen. Lyla yang memakai baju berwarna putih dan turut mengenakan riben di kepala, nampak sangat comel dan semakin m0ntel.

Video berdurasi beberapa saat itu memaparkan Awal mengacah Lyla dengan memanggilnya ‘ bud4k seketul’ kerana tubuhnya yang bulat. Dapat dilihat juga sesekali Lyla tersenyum. Alahai, melting sungguh lah.

Lyla yang dilahirkan pada bulan Februari lalu kini sudah berusia 6 bulan. Bayi seusia ini sememangnya sangat seronok untuk diagah kerana mereka suka tersenyum dan kadangkala suka mengeluarkan bunyi.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini telah menerima lebih daripada 300 komen buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Antara komen-komen yang diberikan :

” Ya Allah comelnya.. Seketoi tu mcm kuih donut, Lyla. Gebu .. muka daddy tersngat.. Aku pulak yg buat m1m1k muka.. “

” Ger4mnya. hi lyla.. Seketui drumstik… haihh ger4mm.. Alaahaii syg.. comel sgtlaa u ni baby.. aunty ger4m sungguh tgok awk.. hari2 aunty nk tgok tau.. “

” Comel, daddy nk pinjam Lyla sehari boleh dakk comel yakmat ger4m.. Alaaa kite pun rasa mcm kite tgh main cak cak dgn dia.. “

” Seketoi tu adalah comel… peha ayam goreng kepci… pipi pau…tgn berketak mcm roti bantal…ger4mnyaaaa.. “

” Awat Lylaa makin comei.. Mmg seketoii pon.. Tapi seketoii tu apa ehh.. Asal suara aku pun auto mcm awal nak panggil dia alahaiii comelnya.. “

” Ger4mnya tgk bud4k seketoi ni. Lyla oh Lyla.. comelnya tgk dia senyum.. Seketoi Lyla… Eiiiii ger4m… Comel sgt awak ni tau.. “

” Comel nyaaa. Harap nanti baby keluar comel camni .. Terlalu comel Ger4mm sangat sangat dan sangat dan sangat.. “

Siapa tidak ger4m melihat Lyla yang m0ntel dengan pipinya yang labuh dan pehanya yang gebu. Memang sesuai sangat dipanggil ‘bud4k seketul’ kan. Semoga Lyla Amina membesar dengan sihat dan menjadi anak yang solehah. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lyla Amina, Scha Alyahya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT