Connect with us

Artis / Selebriti

” Cheeky athong nenek ni, sengih sampai ke telinga ek.. ” – Netizen

Video Reaksi Muka Anak Bongsu Shuib Sepahtu, Ayash Affan Ketika Nenek Salmi Memanggilnya Athong Buat Warganet Terhibur. Alahai Comelnya Ayash Buat Muka Cheeky Macam Tu, Tersengih-Sengih Sampai Tutup Mata. Hehe !!

Pejam celik, pejam celik, sudah 2 tahun usia anak bongsu terakhir peninggalan arwah Siti Sarah Raissudin iaitu Ayash Affan. Ayash diletakkan di bawah penjagaan mama Shuib atau digelar nenek Salmi oleh ahli keluarga yang lain sejak Ayash masih bayi lagi.

Nenek Salmi rajin berkongsikan perkembangan Ayash di akaun media sosial miliknya dan perkongsian itu menghiburkan warganet yang menontonnya. Ayash anak kecil yang selalu ketawa dan pemurah senyuman. Nenek Salmi pula rajin melayani kerenah Ayash.

Klik gambar untuk info..

Meninjau entry terbaru di akaun Instagram Amy Salmi, telah dikongsikan satu video terbaru Ayash yang sedang duduk di dalam kereta. Ayash dan nenek Salmi ketika ini baru pulang dari exercise dan Ayash asyik menonton video pada paparan tablet.

Nenek Salmi menegur dan memanggil Ayash dengan gelaran Athong. Pandai Ayash menyahut panggilan nenek Salmi sambil membuat mimik muka comel dan tersengih. Ramai yang geram melihat cheeky face Ayash tu. Ayash sememangnya peghibur hati nenek Salmi dan warganet yang mengikuti perkembangannya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh mama Shuib ini sehingga kini telah pun meraih lebih 4000 tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Teringat arwah siti sarah dan shuib cerita masa arwah pregnantkan ayash ni mama shuib yang kena alahan sampai mama cakap kenapa mama yg dapat alahan.. Rupa2 nya Allah dah susun cantik2 perjalanan hidup Ayash ni.. DIA ambik si ibu,tapi diganti dengan nenek yang sangat penyayang.. ”

” Comelnye Ayash.. ger4m.. tgk dia tingat ank Sy, beza sebulan je.. BTW cara nanny ckp supe Shuib.. mak dan ank kan, xdpt dipisahkan.. ”

” Gediknye ayyash ni sengih sampai ke telinge ek.. Iskk geram.. Kalau dpan mata ni mau kne gigit si ayyash ni tau.. ”

” Comel athong nek salmi tengah berpeluh tu cium bau masam2 tp nk pel0k n c1um jgk.. Eiii ger4m acik tgk awak nii Ayash Affan.. ”

” Cheeky dia, so cheeky athong nenek ni. Alah anak bertuah ni, comel nau la buat muka sengih gitu.. ”

” Alololooooo dia punya gelak tuu comel sesangat.. ger4mm tgk ayash buat cmtu. mesti terhiburkan kita yang jadi nenek ni. Comel pulak tu.. ”

” Halah-halah gelak gedik tu… eeeee ger4m la.. panggil athong sahut pulak tu.. suka tengok dia ketawa dengan buat muka tu.. ”

Klik gambar untuk info..

Makin pandai buat reaksi muka Ayash sekarang, mana lah nenek Salmi tak sayang sangat-sangat pada Athong seorang ini. Semoga Ayash terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh dan insan yang baik budi pekertinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Amy Salmi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT