” Abby muka cantik, suara manja tapi bulu kening tu jangan halus sangat.. ” – Netizen

Terima Teguran Daripada Seorang Netizen Yang Mempersoalkan Keningnya, Ini Respon Abby Abadi !!

Nama Abby Abadi mula dikenali kerana penglibatannya bersama penyanyi wanita berkumpulan Elite. Abby merupakan anggota asal kumpulan Elite ini yang ditubuhkan pada tahun 1995. Beliau juga menjadi anggota pertama yang mengundurkan diri daripada Elite pada 1997.

Aktif sebagai pelakon drama yang mana nama Inspektor Aleeza cukup sinonim dengan dirinya. Drama bersiri kepolisan itu kembali mengangkat nama Abby menjadi terkenal hinggakan nama itu kekal di ingatan peminat. Watak Inspektor Aleeza memang kena betul dengan raut wajah serius Abby.

Abby yang sudah mempunyai 3 orang anak menerusi perkahwinannya bersama Norman Hakim, kini mengambil 3 orang anak angkat bernama Daiyan, Dayana dan terbaru Darda. Kecomelan baby Darda menjadi tumpuan kerana wajah seperti kacukan Arab yang sangat menawan hati.

Menerusi akaun Instagram, Abby Abadi telah berkongsikan sekeping gambarnya bersama Daiyan, Dayana dan Darda. Turut sama berkongsi cerita tentang tetamu istimewanya yang merupakan seorang artis negara yang datang berziarah rupanya peminat setia Abby sejak dulu lagi.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Abby ini menerima satu teguran daripada netizen mempersoalkan tentang rupa kening Abby yang nampak seperti dicuk0r. Abby turut memberi respon kepada komen ini :

Komen netizen ini mendapat perhatian ramai. Antara komen-komen mereka :

” Dari dulu saya memerhati, kening kak abby ori tak payah buat bagi cantik.. “

” Dah banyak kali dah abby bagitau kening tu memang ori.. Adoi nampak sangat tak ikut perkembangan haha.. “

” Cuba tengok kening mak beliau.. Nampak sangat bukan peminat kak abby ni.. “

” Kalau peminat.. Mesti dah tau dari awai lagi isu kening ni.. “

” Ni bukan peminat kak yebbi ni sebab kalau kenal kak Abby mak kak Abby pun kening macam tu.. “

” Bulu kening kak abby tu memang ori masalahnya. Nak ori macam mana lagi. Tuhan dah memang jadikan cantik macam tu halus macam tu.. “

Tidak ada salahnya untuk menegur, tapi ada caranya, bukan kah lebih baik menghantar DM sahaja. Apa pun, Abby memang memiliki kening yang unik dan cantik. Semoga Abby sentiasa gembira dan ceria bersama permata hati yang comel itu. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Abby Abadi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..