” You have such a good and lovely husband, hope till jannah.. ” – Netizen

Video Suami Farah Nabilah Membantu Dirinya Ketika Berpant4ng Dapat Pujian Ramai. Alahai Kalau Macam Ni Punya Layanan, Tiap Tahun Beran4k Pun Tak Apa. Terbaik Lah Encik Suami !!

Baru-baru ini, pelakon cantik manis, Farah Nabilah telah pun selamat melahirkan anak pertamanya iaitu bayi lelaki di sebuat pusat perubatan di Ampang. Perkongsian berita gembira itu telah dikongsikan sendiri oleh Farah menerusi akaun Instagram miliknya.

Farah berkongsi video tanpa visual kecuali tangisan bayi di Instagram  itu turut mendapat perhatian para netizen dan mengucapkan tahniah buat Farah dan suaminya, Mohammed Amirul Yunus atas kelahiran cahaya mata pertama mereka itu.

Setelah enam hari bersalin, Farah sekali lagi telah berkongsi nama putera sulungnya kepada ramai di laman media sosial. Putera sulung pasangan ini telah diberikan nama sebagai  Andre Omar Mohamed Amirul dan Farah turut berkongsi sebahagian wajah anaknya buat tatapan umum.

Tinjauan di akaun Instagram Farah, telah  berkongsi video yang memaparkan ketika ini dia masih berpant4ng. Menerusi video itu, Farah berkongsi aktivti dirinya sedang bertungku yang dibantu oleh suaminya. Kelihatan anak Farah yang berada di sebelahnya sedang nyenyak tidur.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah :

Perkongsian video oleh Farah itu terut mencur1 perhatian ramai. Di ruangan komen, rata-ratanya memuji suaminya Farah yang begitu rajin membantu Farah bertungku. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Kalau macam ni punya layanan dari hubby tiap-tiap tahun beranak pun tak ape, tak rasa sak1tt, hahaha.. “

“Beruntung Farah dapat hubby yang baik hati dan bertanggungjawab, Alhmdullah sykur, selamat berpantang.. “

” Halah-halahm rajin betul si suami tu tolong isteri bertungku, bukan senang nak dapat suami rajin macam ni.. “

” Jarang-jarang suami nk tlg isterin mcm ni, tak semua, kebanyakkan bidan yang tolong buat atau kita je sendiri.. “

” Wow untungnya berpatang, suami tlg jagakan, selamat berpant4ng Farah, dalam pant4ng pun cantik lah.. “

” You have such a good and lovely husband, hope till jannah.. Take care Farah,  selamat berpantang semoga cepat sihat.. “

” Alhamdulillah, beruntung Farah, dibantu oleh suami tersayang, kalau macam ni memang tak str3ss lah berpant4ng.. “

Woww memang terbaik lah, bukan semua sang suami rajin tolong isteri bertungku ni. Untung Farah dalam pant4ng dilayan bagaikan puteri. Apa-apa pun, kami mendoakan semoga Farah sentiasa diberikan kesihatan yang baik dalam tempoh berpant4ng ini. Take care Farah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farah Nabilah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..