Connect with us

Artis / Selebriti

” Ya Allah sebijik Bilal. Bilal copy paste abah rupanya.. ” – Netizen

Haris Ismail Kongsi Gambar Throwback Semasa Kecil Bersama Ayah Dan Adik-Beradiknya Yang Lain Raih Perhatian Ramai. Serius Sebijik Macam Muka Bilal Sangat !!

Haris Ismail merupakan suami kepada selebriti, Neelofa dan hasil perkahwinan mereka telah dikurniakan dua orang cahaya mata lelaki yang diberi nama Muhammad Bilal dan Abdullah Abbas. Menerusi akaun Instagram, Haris ada berkongsi sekeping gambarnya ketika kecil.

Gambar tersebut dirakamkan bersama bapa dan juga adik-beradiknya yang lain. Di ruangan kapsyen juga ditulis satu ayat yang begitu puitis. Namun yang paling mencur1 perhatian netizen ialah wajah Haris ketika kecil yang dilihat begitu seiras dengan anak sulungnya, Bilal.

Menerusi gambar tersebut, kelihatan Haris merupakan duduk di tengah-tengah dengan memakai baju berwarna putih. Jika dilihat wajah Haris tidak banyak berubah sehingga dewasa, namun raut wajah Haris ketika kecil memang ada seiras Bilal.

Perkongsian ini telah menerima 20 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Namun ada juga yang bertanya sama ada wajah Haris ini seiras dengan adik Bilal iaitu Abbas. Ini kerana wajah Abbas belum ditayangkan kepada umum.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen apabila melihat gambar ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Handsome sungguh laaa.. truly bilal.. Hehehe.. dpt tgok muke haji mail mude2.. tgh tu bilal kan.. dah tahu rupa bilal bila besar.. “

” Bilal copy paste abah rupanya.. mace muko meh meh nelofa hok tengoh tu.. gabungan yang comel patut bilal comel juga.. “

” Muka abas ke ? Sbb bilal mata kecik.. Ni muka ismail nobat waktu muda … masyaallah.. nak tunjuk muka macam bilal kan.. “

” Ehh nampak Bilal lar..Β Bilal anak Ayah sgt ni.. Wow indah sungguh kata2.. bilal muka abinya.. alhamdulilah.. “

” Ee sebutek Bilal Abah dia ye.. yang tengah tu kan.. Sebiji muka bilal ni pak nya masa kecik.. bila nak share gambar anak kedua.. “

” Ya Allah sebijik bilal.. fotostat bilal.. bilal sangat ni.. bilal bila dah besar.. hindustan.. beza mata je bilal .. ke ni muka abbas.. “

” En Ismail sangat tegas dalam bekerja. Pernah ke office beliau pada tahun 2000. Ada cerita kelakar dengan beliau dan boss saya waktu itu. Hensem juga, lagi tinggi rasanya. Heheheh.. “

Bak kata pepatah, ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi. Bilal sememangnya mewarisi kedua-dua wajah ibu dan bapanya. Agak-agaknya bagaimana pula wajah adik Bilal, Abbas ye. Sama ada Abbas seiras Haris atau pun Neelofa. Mesti ramai yang tak sabar nak tengok muka Abbas pula.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Haris Ismail

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright Β© Berita Kopak

##FREAKOUT