” Tahniah Puan Erra Fazira dan suami atas pernikahan sebentar tadi.. ” – Dr Zulkifli

Ucapan Tahniah Daripada Datuk Dr Zulkifli Kepada Pengantin Baru, Erra Fazira Buat Ramai Yang Terkej0t. Wahh Tak Sangka Lah Pulak !!

Sebentar tadi, menteri Hal Ehwal Agama, Datuk Seri Dr Zulkifli Mohamad Al- Bakri telah berkongsi ucapan tahniah di akaun Instagram miliknya kepada pengantin baru iaitu Erra Fazira serta pasangannya. Ucapan tersebut telah mengej0tkan para netizen.

Ramai yang menyangka bahawa primadona Erra Fazira telah mendirikan rumah tangga menerusi perkongsian oleh Datuk Zulkifli itu. Tulis Dr Zulkifli pada postingnya terbaru itu, pada awalnya dia juga turut terkej0t setelah melihat nama pengantin perempuan tersebut, namun sebaliknya nama sahaja yang sama, individu yang berlainan.

Paling menghiburkan, tambah Datuk Zulkifli telah menyangka bahawa pengantin tersebut adalah pelakon filem Semb1lu. Jika sesiapa yang membaca posting Datuk Zulkifli itu tidak habis dan tidak melihat gambar pasangan pengantin itu, mesti menyangka bahawa pelakon dan penyanyi, Erra Fazira yang mendirikan rumah tangga.

Perkongsian ucapan dan gambar oleh Datuk Zulkifli itu turut mendapat perhatian ramai. Malah Datuk Zulkifli turut menitipkan doa kepada pasangan pengantin baru ini semoga mereka bahagia dan dikurniakan zuriat yang soleh dan juga solehah.

Iktuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Meninjau di ruangan komen, ramai yang terhibur akan perkongsian Datuk Zulkifli tersebut. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Mujur baca habis.. Ingatkan Erra Fazira pelakon tu, boleh tahan juga Dr Zulkifili punya perkongsian, terhibur saya sebentar.. “

” Ni siapa-siapa yang baca tak habis, mesti terj4h cakap Erra yang nikah, hahaha, ucapan Dr Zulkifli pada awal pun dah gam4tkan keadaaan.. “

” Pandai Datuk bergurau ya, terhibur saya, tak sangka kan, saya pada awalnya pun ingatkan Erra Fazira juga, aduh4i nasib ler baca bagi habis.. “

”¬† Kalau baca skit pun rasa ingatkan Erra, sebab mgkin dia kan selebriti pastu mungkin proses pernikahan tersebut dibantu oleh Dr.. “

” Tahniah buat pasangan, mesti Erra ni pun secantik Erra Fazira, huhu mat1-mat1 aden ingat Erra dah tamantkan zaman janda, hahaha.. “

” Masyaallah, huhu ku sangkan Erra, terhibur pula baca perkongsian ucapan Dato Zulkifli ni, buat ramai terkej0t ni.. “

” Kan main lg Senator Datuk Dr. Zulkifli Mohamad al-Bakri pandai bergurau. Jari dah laju dah tadi nak skodeng gmbr penanten perempuan.. “

Alahai jangan cakap netizen, admin pun pada awalnya terkej0t, huhu. Pandai pula Datuk Zulkifli ni bergurau, memang patut ramai yang terhibur baca posting tersebut. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan selamat pengantin baru kepada Erra Fazira dan pasangan, semoga kalian sentiasa bahagia. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dr Zulkifli  Al Bakri, Erra Fazira

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..