Connect with us
Abaya Lace

Artis / Selebriti

” Rindu seorang anak pada ibunya, aku yang nang1s ni.. ” – Netizen

Video Anak Sulung Arw4h Siti Sarah Raissuddin, Uwais Alqarni Bercerita Kenangan Bersama Ibunya Buat Ramai Tersentuh. Alahai Seb4knya, Uwais Rindu Bau Ibu Ye. Rindu Yang Tak Ada Penghujung !!

Selepas ketiadaan arw4h Siti Sarah Raissuddin, anak sulung Siti Sarah dan Shuib yang bernama Uwais Alqarni banyak bersama nenek merangkap sahabat baik ibunya, Makder. Ke mana-mana sahaja Uwais pergi, pasti Makder dan Raissuddin Hamzah menemani.

Meninjau akaun Instagram Rosebirumedia, telah diulangsiar satu video dari akaun Tikt0k Suciuwais yang memaparkan Uwais bercerita kepada Makder tentang peristiwa bersama arw4h Siti Sarah dahulu. Kata Uwais, ketika keluar shopping bersama ibu, mereka bertemu dengan seseorang yang menarik perhatian.

Shawl Airis

Bau perfume yang dipakai oleh orang itu membuatkan Siti Sarah terpikat dan terus bertanya nama dan jenama perfume tersebut. Sambung Uwais lagi, ibunya terus membeli perfume tersebut dan memakainya selalu.

Mengambil sebotol minyak wangi, Uwais mengatakan ianya 100% sama seperti perfume ibunya. Alahai abang Uwais rindu ibu lah ni. Anak sulung sememangnya banyak kenangan dan masa bermanja bersama ibu.

Tudung Netizen

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini mendapat perhatian daripada warganet dan antara komen-komen yang diberikan oleh warganet setelah menonton video ini :

” Uwais akan ingat memori ini sampai bila-bila.. anak akan ingat bau ibunya bukan sebab bau tetapi kerana memori.. “

” Uwais kuat boleh cerita sambil ketawa tapi dalam hati dia tak terungkap rindu pada arw4h ibunya.. “

” Uwais rindu ibu dia tapi dia mampu bercerita tanpa linangan air mata. Cekal sungguh Uwais. Kita pulak yang menang1s.. “

Cosmoderm

” Rindu ibu dia. nampak muka nak nang1s dan luahan dia tu macam tak boleh nak cakap tersangat rindu. Tu dia bercerita… kalau pegang pel0k tu confirm meleleh airmata.. “

” Tetiba aku seb4k, jat0h air mata aku weh. Sump4h sed1h tengok muka anak first. Dia ni memang sebijik arw4h sarah.. “

” Mata masuk hab0k, uwais rindu bau ibu ye sayang. Dalam senyuman, Uwais sembunyikan kesed1han dan rindu yang kuat pada ibu.. “

” Rindu pada orang yang dah takde, per1t sangat. Rindu seorang anak pada ibunya, aku yang nang1s ni.. sed1hnya tengok airmuka Uwais tu.. “

Rindu yang tinggi menggunung pada si ibu, dapat hidu bau sedikit sebanyak boleh mengubat rindu. Walaupun Uwais masih mampu mengukir senyuman, tetapi semua tahu betapa Uwais rindu pada ibu. Semoga arw4h Siti Sarah tenang di sana dan Uwais terus kuat menghadapi hari-hari mendatang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rose Biru, Tiktok Suciuwais

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Stone Mortar

Hijab Pashmina Anak

Honey Comb Wok

Trending

Flower Pillow

Copyright © Berita Kopak

%d bloggers like this:
##FREAKOUT