Connect with us

Artis / Selebriti

” Menitis jugak air mata Shuib, biasa Shuib dapat tahan seb4k.. ” – Netizen

Video Temubual Shuib Sepahtu Bercerita Tentang Kenangan Berpuasa Dan Beraya Dengan Arw4h Siti Sarah Yang Menyentuh Hati. Sampai Gugur Air Mata Jantan Shuib, Kenangan Yang Tak Akan Berulang Lagi. Seb4k Sungguh !!

Keh1langan isteri tersayang pada bulan Ogos yang lalu membuatkan kehidupan Shuib Sepahtu dan anak-anak berubah sepenuhnya. Tiada siapa menduga, Siti Sarah akan perg1 men1nggalkan suami dan anak-anak secepat ini namun semuanya sudah pun suratan takdir.

Kedatangan Ramadhan cukup berbeza tahun ini buat Shuib. Kesed1han di hati hanya Allah yang tahu. Apatah lagi Syawal bakal menjelma sedikit masa sahaja lagi dan ianya membuatkan Shuib terimbau kenangan akh1r berpuasa dan beraya bersama Siti Sarah.

Meninjau akaun Instagram Media Hiburan Official, telah dikongsikan satu video temubual Shuib bersama para wartawan. Shuib bercerita dia pernah hidup sus4h dengan Sarah dahulu. Tiada ada kewangan yang banyak, hendak membeli baju raya pun perlu berkira-kira wang yang ada, namun Sarah tidak pernah sesekali merung0t.

Lebih menyeb4kkan hati Shuib, apabila teringat sifat Siti Sarah yang suka mengajak orang berbuka puasa di rumah mereka. Semua itu tiada lagi tahun ini, hanya sanak saudara yang menemani Shuib. Part menyediakan pinggan dan nasi di tempat Siti Sarah selalu duduk di rumah pun membuatkan Shuib menitis air mata.

Jom tonton video di bawah :

Hanya yang pernah merasai keh1langan memahami apa yang dirasai oleh Shuib ini. Peminat juga turut tersentuh melihat reaksi Shuib ketika bercerita dan antara komen-komen mereka :

” Mmg sak1t dan per1t sangat bila keh1langan orang tersayang.. rindu tu menyak1tkan. Al fatihah untuk arw4h Siti Sarah.. “

” Siapa yg kenal pasangan shuib dan arw4h sitisarah je tahu mcm mana kehidupan diorg dulu sebelum diorg senang… sumpah sed1h. apatah lagi shuib keh1langan isteri tercinta dia. Alfatihah SitiSarah bt Raissuddin.. “

” Jat0h jugak air mata Shuib. Lelaki susah nak nang1s… sekali dia nang1s tak siapa yg tahu.. teringat pula lagu arw4h Sudirman innalillahiwainnailahirojiun.. “

” Sed1h bila org yg tercinta pergi tinggalkan kita d dunia.. Allahu Akbar. Paling sak1t merindu orang yang tiada. Semoga terus kuat Shuib.. “

” Menitis jugak air mata Shuib, biasa Shuib dapat tahan seb4k. Terasa sayu kita yang mendengar ceritanya. Sus4h senang bersama, hanya dia dan Sarah je yang tahu.. “

” Kita tgk pun dah berat hati rasa sed1h apatah lagi dia yg menanggung beban der1ta rindu, sed1h keh1langan orang tercinta.. “

” Kita pun teres4k-es4k menang1s sama. Suka duk4 yang tak akan berulang lagi hanya t1nggal kenangan buat Shuib kenang. Betapa utuhnya kasih sayang dan cinta Shuib dan Sarah.. “

Yang perg1 tak akan kembali, yang hidup harus teruskan kehidupan walau apa jua dug4an pada masa akan datang. Semoga Ramadhan dan Syawal Shuib bersama anak-anak membawa sinar bahagia walaupun tanpa Siti Sarah di sisi. Teguhkan hati dan terus kuat Shuib, ramai yang menyayangi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Media Hiburan Official, Kosmo Online, IG Shuib Sepahtu, IG Siti Sarah Raissuddin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright Β© Berita Kopak

##FREAKOUT