” Cakap English slang Texas, cakap Melayu bahasa baku.. ” – Netizen

Video Anak Zarina Anjoulie, Martin Ezra Mikael Memasak Yang Mencuit Hati. Wah Dua-Dua Bahasa Pun Fasih Bud4k Martin Ni. Comel Martin !! 

Anju atau nama sebenarnya Zarina Anjoulie cukup terkenal di kalangan peminat. Walaupun pernah terpal1t dengan beberapa ins1den yang mencet0skan k0ntr0versi, namun Zarina tetap dengan caranya yang terbuka dan transparent itu.

Umum mengetahui Zarina mempunyai seorang anak lelaki hasil perkahwinan terdahulunya iaitu Martin Ezra Mikael. Kini Zarina bahagia dengan pasangan barunya, Eliyas Azhar yang sah menjadi suaminya pada Julai yang lalu. Meninjau akaun Instagram Zarina, telah dikongsikan satu video baru mengenai Martin.

Martin yang kini sudah berusia 4 tahun sememangnya anak yang banyak mulut sama seperti mamanya ini. Kepetahan Martin bercakap dalam bahasa Inggeris bukan asing pada peminat setia Zarina yang mengikuti perkembangan mereka sekeluarga.

Dalam video ini, Martin yang bermain masak-masak bersama bibiknya memanggil Zarina untuk melihat aksinya itu. Telatah Martin berbual bersama Zarina dan bib1knya itu menghiburkan. Bercakap dalam dwi bahasa, Inggeris dan Melayu, perkataan Martin dalam bahasa Melayu terdengar sedikit melucukan.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Martin bermain masak-masak ini cukup menghiburkan dan menarik perhatian peminat. Cara dan kepetahan Martin bercakap turut dipuji peminat. Antara komen-komen mereka :

” Bijak nya martin ni. Slang omputih tu tak menahann dengo. Suka la tengok anju ni loving sgt ajar ank gitu.. tak mar4h pun.. “

” He enjoying his childhood life good job martin. Martin cakap Melayu laa dgn Bib1k, dgn mama ckp English.. “

” First time dgr marteng cakap Bm. Comel, love both of u.. suka sgt dgr marten cakap.. Comel je dengar dia cakap melayu.. sopan je Marten .. His english is adorable and on point.. “

” Ahahahahaha martin ni bud4k bijak n lucu. Mak dia pun layankan terbaik . Paling legend bib1k hidupkan guna lilin besday aje.. “

” Cakap English slang Texas. Cakap Melayu bahasa baku lucu lah bud4k kecik ni. Martin mmg bijak. We want more martin adventure video.. “

” Best plk dgr martin ckp melayu.. pandai cerdik martin. Martin the explorer.. Comel anak tu anju.. bgs hormat dgn Bibi yg jg dia.. sopan dia bertutur, smart boy.. “

” Pandai Martin… Dengan bibik dia cakap melayu .. dia tahu bezakan… Cerdik Martin ni.. sama macam mommy cara cakap tu.. “

” Comel pulak dgr Marteng ckp melayu… yg tak tahan masak nasik ikan 2 eko.. nk msk ape senonya tu marteng.. “

Bukan selalu dapat mendengar Martin bercakap dalam bahasa Melayu sebegini. Mencuit hati juga perkataan ‘hapi’ yang kelu4r dari mulut Martin ini. Apa pun, semoga Martin membesar menjadi anak yang bijak dan sentiasa menyenangkan hati kedua ibu bapanya itu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zarina Anjoulie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..