” Bestnya dengar Yusoff bercakap. Keletah, bijaklah dia.. ” – Netizen

Video Terkini Datin Shahida Bersama Anaknya, Yusoff Al-Qardawi Cur1 Tumpuan Peminat. Comelnya Yusoff, Petah Pulak Bercakap Tu !!

Aksi dan telatah Yusoff Al-Qardawi sentiasa menjadi perhatian di laman Instagram miliknya. Peminatnya sentiasa ternanti-nanti dengan setiap perkembangan Yusoff. Yusoff merupakan anak keempat pasangan Datuk Aliff Syukri dan Datin Shahida dan Yusoff kini telah berusia 2 tahun lebih.

Meninjau ke laman Instagram milik Yusoff, telah dikongsikan sebuah video di mana Yusoff sedang memanjat di atas bumbung rumah mainannya sambil menunjuk burung di luar rumahnya. Yusoff mengatakan kepada ibunya, Datin Shahida bahawa burung yang ditunjuk itu adalah burung kakak tua.

Datin Shahida ada bertanya kepada Yusoff di mana burung kakak tua kerana dia t1dak dapat melihatnya. Yusoff menunjukkan sekali lagi burung yang berada di temb0k rumah sebagai burung kakak tua. Datin Shahida mengatakan itu bukan burung kakak tua, itu adalah burung pipit.

Yusoff tetap berteg4s mengatakan bahawa burung itu adalah burung kakak tua kepada Datin Shahida. Kemudian Datin Shahida menyuruh Yusoff menyanyikan lagu burung kakak tua. Kemudian Yusoff menyanyikan lagu burung kakak tua bersama dengan Datin Shahida.

Jom tonton video di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengikutnya berasa terh1bur dengan gelag4t Yusoff. Selain itu mereka turut memuji kecomelan wajah Yusoff serta kepetahan Yusoff berkata-kata. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Yusoff hanya kenal burung kakak tua je.. Sanggup yusoff p4njat sbb nak tgk burung tu tau.. Ber4ninya dia p4njat.. Steady ke tak g4yat.. “

” Burung gagak yusuff kata burung kakak tua.. Comel la yusuff ni.. Ya Allah pandai p4njat.. Hebat yusoff.. Hat12 syg.. “

” Gagaklah.. Mama pun ment4ng ment4ng yusoff tak kenalkan.. Hahaa ank2 besaq cmni jen0h layan pertanyaan depa..jen0h menjawab.. “

” Ya Allah cerdiknye bdk hensem ni.. Ger4mlah aunty kt yusoff ni petah bercakap.. Petah bercakap..cute mesti tak terlayan.. “

” Bijaknya mulut hahaha..Petah bercakap.. Sronok layan bual ni.. Suka tgk gelagat yusoff.. Pandainya yusof nyanyi lagu burung kakak tua comey sangat.. “

” Ad0i hai bestnya dgar yusuf ckap.. Keletah bijaklah dia.. Yusuf ni lawak lah..selalu but org ketawa dgn cara dia tu hahhahah.. “

” MasyaAllah comel sangatlah yusoff.. Comelnye dia cakap burung kakak tua tu.. Pandai la Yusuf.. comel je petah nk bercakap.. “

Seronok tengok anak petah bercakap seperti Yusoff. Pasti tidak terlayan dengan kebecokan mulutnya, ada sahaja cerita yang hendak diceritakan. Bagusnya Datin Shahida sebagai ibu sanggup melayan dan meluangkan masa untuk mendengar cerita dan pertanyaan anaknya itu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Yusoff Al-Qardawi

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..