” Dua orang ni banyak menyakat, ’kilang ke-3’ la, ‘3rd batch’ la.. ” – Norman Hakim

Video Memey Suhaiza Dan Abby Abadi Bergurau Dengan Norman Hakim Supaya Menambah Isteri Buat Ramai Terhibur. Wah, Betul-Betul Sporting Ni !!

Kemesraan antara keluarga Norman Hakim dan Abby Abadi sememangnya diketahui ramai. Walaupun dahulunya menghadapi k0nflik yang cukup hebat namun pengakhirannya sangat menakjubkan di mana mereka dilihat begitu akrab seperti adik-beradik.

Memey dan Abby sangat rapat seperti saudara sendiri dan sering dilihat bersama ke mana sahaja. Kemesraan antara keluarga mereka sering mendapat pujian ramai orang. Malah mereka boleh bergabung menjadi keluarga besar dan pastinya hari raya tahun ini disambut meriah.

Terdahulu, Norman Hakim telah berkahwin dengan Memey pada tahun 2011 dan dikurniakan tiga orang cahaya mata. Norman juga mempunyai tiga orang cahaya mata melalui perkahwinan pertamanya bersama Abby. Manakala Abby pula berkahwin dengan Muhammad Faizal Zakari dan mereka mempunyai tiga orang anak angkat.

Menerusi akaun Instagram, video Memey Suhaiza bersama Abby Abadi telah dikongsikan. Memey dan Abby berjanji untuk keluar bersama manakala Norman hendak keluar pergi ke tempat kerja. Gelagat Abby dan Memey menyakat Norman untuk menambah isteri buat ramai terhibur.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Hmmm..agenda yg ni takde pun dlm checklist hari ni🤔Sbb selalu kita yg kena drivekan sejak pkpb,tapi kali ni cakap nak keluar kejap je,sebelum pkl 6 balik masak.Suspicious jap🧐 . . Rupanya ada ‘udang disebalik mee’.Settle je doa lepas jemaah Zuhur,mencecet wifey bersiap,lepas 15 min bunyi hon.Kita turun sekali sbb kita pun nak ke ofis.Nampak mcm kenal je kereta yg dtg ambik.Rupanya ‘jiran’ taman sebelah mama @abby_abadi112 datang ambik.Hmmm..kalau ‘jiran’ ni mmg panjanggggg la sikit langkah.Katanya nak keluar kejap beli ‘barang2 basah’.Ye ke?We’ll see . . Wifey @memeysuhaiza ni pulak,sejak 10 terakhir Ramadhan ni,asyik salah dengar doa imam dia ni.Dia asyik dengar doa imam dia nak tambah ‘kilang’.Contoh masa doa Zuhur tadi,kita cakap “Ya Allah..tambahkanlah rezeki yang banyak lagi halal…”,dia dengar “…tambahkanlah isteri yang banyak lagi halal…” Habis doa je,dia mengekek terguling sorang2🤦🏻‍♂️Haishhh…jangan tersalah Aamiin wifey🤔Tanggungan yang ada ni dah cukup besar dah.Kalau nak tambah lagi mmg takde la dalam agenda kita.Tapi tu la dua orang ‘jiran tetangga’ ni banyak menyakat..’kilang ke-3’ la.. ‘3rd batch’ la…haishhh tak cukup ke korang berkawan berdua je? . . Btw saja nak share antara doa yg mustajab dan Allah s.w.t akan dengar bila dalam doa kita tu ada 4 perkara iaitu yang pertama ada disebut nama ALLAH S.W.T, yg ke-2 ada nama RASULULLAH S.A.W, ke-3 meminta keampunan ke atas DIRI KITA dan ke-4 memohon keampunan ke atas dosa kedua IBU BAPA kita,lepas tu sambung la doa diatas permintaan yg khusus in shaa Allah mustajab doa itu dengan izinNya🤲🏻❤️

A post shared by Khalifah Allah (@normanhakim_786) on

Alahai sporting betul Norman, Memey dan Abby ni. Antara komen-komen peminat :

” Suka tgk kebahagiaan abg Norman dgn isteri dan bekas isteri… “

” Ceria je kann…  Moga bahagia till jannah.. Amin yra.. “

” Moga istiqomah ukhwah yg baik. Bahagia dunia akhirat. Jd contoh pd pasangan brcera1 yg lain.. “

” Sekali dua dua minta duit… hahahaha…. mat1lanak.. “

” So sweet all of u…. keluarga keluarga contoh… “

Cute je memey.. sporting.. “

” Happy betul tgk kak abby gelak je dia .. “

Ini betul-betul spoting sampaikan suruh suami menambah yang ketiga pula. Seronok melihat kemesraan mereka sekeluarga. Semoga hubungan keluarga Norman dan juga keluarga Abby terus bahagia selamanya sehingga ke syurga. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Norman Hakim, Abby Abadi, Memey Suhaiza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..