” Baju biru itu lagi cantik daripada pengantin, macam anak dara.. ” – Netizen

Sheila Rusly Kongsi Gambarnya Dengan Pengantin Baru, Ayda Jebat Dan Nabil Mahir. Wajah Awet Muda Sheila Rusly Ra1h Perhatian. Sama Cantik Dengan Pengantin !!

Seperti diketahui umum, Penyanyi dan pelakon Ayda Jebat mempunyai hubungan yang akrab dengan keluarga pelakon dan pengarah terkenal Sheila Rusly. Ini dapat dilihat menerusi laman Instagram milik mereka berdua, di mana Ayda dan Shiela sering dilihat meluangkan masa bersama.

Menerusi laman Instagram milik Sheila, telah dikongs1 beberapa keping gambar Sheila dan suami bersama dengan pasangan pengantin baru iaitu Ayda bersama dengan Nabil Mahir. Untuk makluman, Ayda telah melangsungkan pernikahan bersama dengan Nabil pada hari ini bersamaan 1 Januari 2021.

Dalam kapsyen ditulis, Sheila ada menitipkan pesanan untuk Ayda berkenaan kebahagiaan sebuah rumah tangga, di mana kebahagiaan tidak ditentukan dari seberapa besar kelebihan yang dimiliki dan seberapa kecil kekurangan yang ada. Selain itu jua, Sheila turut menzahirkan rasa kasih dan sayangnya kepada Ayda.

Gambar yang dikongs1kan oleh Sheila turut mera1h perhatian warganet. Sheila yang mengenakan baju kurung berwarna biru muda kelihatan cantik menawan di sebelah Ayda. Ramai yang memuji wajah Sheila yang awet muda dan tidak dimam4h usia.

Ikuti perkongsian di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata pengikut laman Instagram Sheila, memuji kecantikan Sheila yang awet muda serta kasih sayang yang ditunjukkan kepada Ayda. Ada jua yang mengambil kesepatan untuk mengucapkan tahniah kepada Ayda dan Nabil. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Happy sangat tengok picture.. tahniah.. Anak sis dah kahwin akhirnya.. Happy for them.. Cantik akak, simple but nice pair with lady dior microcannage tu.. “

Baju biru tu lgi cntek dari pengntin.. Hat baju biru tu macam anak dara aihss.. Sama seri dengan pengantin la sis.. Segak sungguh-sungguh laa family depa.. “

” Bertuah aida jebat ada mak macam kak shiela rusli.. tgk dia senyum smbil genggam tangan boleh tahu dia sgt2 sayang kat korang .. ish j3les betui.. “

” Baik kan si Aydajebat ni.. very respectful i guess.. thats why so close to yr family ya kak Sheila.. Tahniah sis ayda n Nabil…semoga bahagia hingga ke jannah.. “

” Alhamdulillah tahniah lovebirds.. Love this beautiful family.. Cantik baju kak sheila laaa.. Omygod mama knp tahun 2021 pon u masih muda lagi.. “

” Sape sangka dulu biasa2 je tpi skrg da rapat mcm ibu dgn anak.. dulu panggil sis skrg panggil mama.. tahniah kak Ayda Jebat.. “

” MashaAllah.. cantiknya berseri tempias kat sis amd bro pun berseri seri.. Cantik la sis.. simple yet elegant.. tahniah ayda and asben.. “

Bagus betul pesanan Sheila kepada Ayda, seperti pesanan seorang ibu kepada anaknya. Kami di Berita Kopak ingin mengucapkan selamat pengantin baru buat Ayda dan Nabil. Selamat menempuhi alam rumah tangga dan semoga berbahagia hingga ke akhir hay4t.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sheila Rusly, Ayda Jebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..