” Artis paling cantik dan bergaya masa mengandung.. ” – Netizen

Gambar Penampilan Terbaru Fazura Yang Kini Hamil 35 Minggu Cur1 Perhatian Ramai. Wahhh Berseri-Seri Wajah Bakal Ibu Ni, Lawa Sungguh !!

Debaran makin terasa, tidak lama lagi, pasangan selebriti terkenal iaitu Fazura dan suaminya, Fattah Amin bakal menyambut kelahiran cahaya mata pertama mereka. Kini usia kandungan Fazura sudah pun lapan bulan lebih dan dijangka Fazura bakal melahirkan anaknya itu pada bulan hadapan.

Terdahulu, Fazura telah berkongsi berita gembira bahawa dirinya telah hamil pada pada bulan April lalu. Ketika itu usia kandungan Fazura memasuki 4 bulan. Tiada kata yang mampu diucapkan, Fazura dan suami berkongsi berita gembira itu di akaun Instagram masing-masing kepada semua peminat mereka.

Untuk rekod, Fazura atau nama sebenarnya, Nur Fazura Sharifuddin telah mendirikan rumah tangga bersama pelakon Fattah Amin pada 27 November 2017. Kisah cinta mereka ini mula berputik setelah bersama-sama dipertemukan dalam drama bersiri, Hero Seorang Cinderella.

Terbaru, hasil tinjauan di akaun Instagaram, Fazura telah berkongsi beberapa gambar terkini dirinya yang sedang sarat berbadan dua. Meskipun diambang akhir bergelar ‘mak buyung’, kelihatan wajah Fazura dan penampilannya sangat cantik dan manis sekali.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

View this post on Instagram

Hello 35 weeks ✨

A post shared by Nur Fazura (@missfazura) on

Pekongsian gambar itu turut mencur1 perhatian ramai. Malah dilihat rakan-rakan artis turut tidak ket1nggalan memberikan komen. Antara komen-komen tersebut adalah :

” MasyaAllah, cantiknya mummy ni.. ” – Sherry Alhadad

” G0rgeous mommy !! ” – Anzalna Nasir

” Sooo purdy this mummy.. Glowing.. ” – Yasmin Hani

” Artis paling cantik dan bergaya masa mengadung… Sopan je baju baju mengandung fazura ni… Untung suami dia.. “

” Dalam apa juga keadaan, tetap cantik.. Tak penah lg jumpa preggy mommy cantik sgt mcm ni.. “

” Zaman Kanak2 cntik, zaman bujang pon bukan biasa2 cntiknyaaa dah kawin lgi laa cntikk, dah prgnant mashaallah cntik sgt2, ok nnti dah jdi ibu msti lgi soo h0tt kecantikannya.. “

Cantiknya Fazura, masih kelihatan cergas walaupun dah nak dekat nak bersalin. Berseri-seri betul wajah bakal ibu ini. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak mendoakan semoga segala urusan Fazura ketika bersalin nanti akan dipermudahkan oleh Allah SWT. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nur Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..