” Ya Allah sed1hnya ucapan tulus ikhlas mak Rozi untuk Aafiyahh… Happy birthday Aafiyah sayang.. “

Rozi Abdul Razak K0ngsi Ucapan Istimewa Sempena Ulangtahun Kelahiran Aafiyah, Namun Ceritanya Sebelum Aafiyah Dilahirkan Buat Peminat Seb4k. Terh4ru Sungguh !!

Di mana ada kelib4t Dato’ Siti Nurhaliza, di situlah juga ada dia. Menjadi perisai hadapan dan orang kuat buat Tokti, jasa dan peng0rbanannya sungguh besar. Siapa lagi jika bukan Rozi Abdul Razak yang bertind4k sebagai pengurus Tokti. Rozi yang juga bekas kakak ipar kepada Tokti juga sentiasa ada di samping Tokti walau apa jua dug4an dan situasi yang datang.

Sejak dari zaman Tokti muda sehinggalah sudah berumahtangga dan memiliki cahayamata, dia tetap menjadi peneman setia. Tidak hanya Tokti, malah Aafiyah juga amat akrab dengan Rozi yang dipanggil Mak Rozi ini. Aafiyah yang dilahirkan setelah 11 tahun mendirikan rumahtangga menjadi kebanggaan dan kesayangan ramai.

Kehadiran Aafiyah menceriakan kehidupan Tokti dan menjadi penghibur kepada keluarga ini. Dilahirkan pada 19 Mac 2018, Aafiyah kini menginj4k usia 2 tahun. Cerdik, pintar dan mengikut kata itu boleh digambarkan sifat si kecil yang dipanggil Aafiyah anak ibu.

Menerusi akaun Instagram, Rozi telah berkongsikan satu video yang memaparkan gambar beliau bersama Aafiyah sejak hari di lahirkan sehingga kini. Ucapan ulangtahun kelahiran yang penuh bermakna itu turut disel1tkan cerita ketika Aafiyah masih di dalam kandungan ibunya Tokti. Sayang betul Mak Rozi pada Aafiyah ni!

J0m baca perkongsian di bawah :

View this post on Instagram

Sebelum tidur, buat ucapan buat Siti Aafiyah Khalid. . Ketika dunia menyapamu Kali pertama, Kau adalah kurnia, Di usiamu menginjak dua, Kau adalah syurga dan cinta. -Mak Rozi 19 Mac 2020 . Aafiyah, masa Aafiyah teringin sangat nak minum Air Batu Campur (ABC), Mak Rozi dan aunty CF @cteafairuz bergegas mencarinya sebab Aafiyah tak sabar dah, Aafiyah nak dan-dan tu juga, siap bagi syarat, aisnya mesti tak cair bila sampai kat rumah Aafiyah. Takpe kalau Aafiyah tak ingat sebab Aafiyah masih dalam perut ibu lagi tapi Mak Rozi tau, Aafiyah yang teringin. Aunty CF bawa kereta punyalah laju dari Cheras-Kg. Pandan, cari ABC dari satu kedai ke satu kedai, kami waze, kami guna google map, akhirnya jumpa. . Bila ABC siap, sekali lagi, aunty CF bawa kereta macam nak terbang, supaya sampai ke rumah Aafiyah sebelum ais mencair. Tergopoh-gapah tau, kami sampai saja, terus ke dapur, masukkan ABC dalam bekas dan siap terhidang di depan ibu Aafiyah. Aafiyah main-mainkan kami ya, Aafiyah saja mengusik ya? Hahaha. Aafiyah sebenarnya nak hirup 2 sudu je, Aafiyah bukan teringin sangat pun. Ibu Aafiyah minum ABC dua sudu saja untuk Aafiyah. . Tak mengapa, itu cerita lucu kami berkhidmat untuk Aafiyah. Setiap kali dapat isyarat daripada ibu Aafiyah, maka melompatlah kami! Hahaha. . Jadi anak solehah, anak bijak, anak berbakti serta selalu merendah diri. Sejauh mana melangkah, tetap tahu yang benar dan salah, setinggi mana berada, tetap membumi akhlak terbina. #aafiyahanakibu @ctdk

A post shared by Rozi Abdul Razak (@rozisangdewi) on

Rata-rata netizen terh4ru dengan perkongsian cerita Rozi ini. Antara k0men-k0men netizen :

Happy birthday aafiyah sayang.. “

” Ya Allah sed1hnya ucapan tulus ikhlas mak Rozi untuk Aafiyahh… Moga jadi anak yang solehah aafiyahhh… “

” Seb4k pulak baca kejap dah 2 tahun.. “

” Nampak sangat kak Zie ni sayang sangat kat TokTi macam adik sendiri… TokTi pulak sayang juga hormat kat kak Zie macam kakak sendiri… Terh4ru.. “

” Ala sweetnyaaa.. “

” Sayang sangat dekat mak rozi.. “

” Memori sebegini priceless buat Rozi, Tokti Dan Aafiyah. Semoga membesar sempurna baik budi dan berjasa pada semua InsyaAllah.. “

” 1 peng0rbanan yang akan diingati sampai bila-bila tu. Terbaiklah kak rozi dan cteafairuz …. Sanah helwah juga buat aafiyah.. “

Betapa sayangnya Rozi pada si kecil Aafiyah ni. Rela berkej4r ke sana sini demi untuk memenuhi semua permintaan demi Aafiyah. Terbaik Mak Rozi. Kami di Berita Kopak mengucapkan selamat hari ulangtahun kedua buat Aafiyah, moga menjadi anak yang solehah buat kedua ibu bapa. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozi Abdul Razak by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..