” Tidur pun nampak cantik dan comel, putih gebu sungguh.. ” – Netizen

Video Anak Fasha Sandha, Aisha Amaira Yang Sedang Nyenyak Tidur. Aololo Comel Sungguh Aisha, Tangan Tu Tidur Macam Orang Besar. Ibu Kac4u Tidur Pun Lena Je Si Putih Gebu Ni !!

Aisha Amaira adalah nama yang cukup indah buat permata hati Fasha Sandha dan juga suaminya, Aidil Aziz. Sejak dilahirkan, Aisha sering mendapat perhatian peminat mahupun pihak media yang sentiasa menyiarkan cerita mengenai Aisha.

Menerusi akaun Instagram, Fasha telah berkongsi video terbaru Aisha yang sedang nyenyak tidur. Apa yang menariknya, Aisha tidak mudah terjaga walaupun dikacau oleh ibunya. Alahai ibu sendiri pun ger4m dengan kecomelan Aisha, inikan pula orang lain.

Dalam video yang berdurasi kurang daripada 1 minit itu, Aisha yang memakai baju dan headband berwarna putih kelihatan tidur sambil sebelah tangannya diletakkan di belakang kepala. Sudah macam orang besar gaya Aisya tidur yer.

Fasha memic1t hidung Aisha dan mengusap dahi Aisha yang sedang lena itu. Fasha juga turut menggeletek ketiak Aisha, namun ianya sama sekali tidak mengg4nggu tidur Aisha. Amboi nyenyak sungguh Aisha tidur, tidur pun nampak comel.

Jom tonton video di bawah :

Sehingga kini video Aisha telah ditonton sebanyak lebih 153 ribu kali sejak posting ini dimuatnaik. Rata-rata memuji kecomel Aisha yang putih gebu itu. Antara komen-komen peminat :

” Saya kalo anak tidoq.. masa tu la bers1lat buat keje umah.. walaupon ger4m nak kaco.. kalo terjaga, nt takleh buat ape.. “

” Eeeiiiiii comelnyaaaaaa.. Tido pun nmpk cantik dan comel.. Tangan tu tidooo.. mcm orang besar.. comeyyyyy.. Kecik pn dah cantik.. “

” C1um ketiak dia tu best sgt2.. Cutee overl0ad.. Cantiknya.. Muka lembut & sweet sangat.. Ishh pic1t2 plk hidung si comey tu.. “

” Aisyaa comell sangat laa awak ni.. Cantik bersih.. tgk baby aisha ni.. cantik sgt awak dik, membesar dlm ketaatan yer anak.. “

” Anak dar4 btl muka aisya ya. Cantik.. Nampak mcm tegas orgnya.. Mcm ibu dia.. Masha Allah, indahnya kejadian Allah.. “

” Mashaa Allah.. Indah nya ciptaan mu Ya Allah.. Moga jadi anak yg membahagiakan ibu dan ayah berjaya dunia dan akhirat.. “

” Cantik g1ler anak nya.. putih gebu.. Hihi.. ger4mmm tgk comel sangat sayangg.. Comelnye baby tidur.. bibir dia lawa g1la.. “

Alahai comelnya Aisha, putih dan bersih kulitnya. Tidak puas mata memandang wajah Aisha. Kami mendoakan semoga Aisha membesar menjadi seorang yang bijak dan pandai, berakhlak mulia dan menjadi anak yang taat. Amin..

Silakan SHARE…

Sumber : IG Almy Nadia

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..