” So cute baby Farah Breep Breep, seket0l dah.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Perempuan Ketiga Farah AF, Ara. Wah Tangan Ket4k-Ket4k Juga Ara Ni. Muka Senyum Dengan Jel1ngan Mata Tu, Cutenya !!

Farah Diana Anuar lebih dikenali peminat sebagai Farah AF. Bertubuh genit, Farah kini tampil lebih ayu dalam imej berhijabnya. Oktober tahun lalu Farah dikurniakan seorang lagi bayi perempuan yang dinamakan sebagai Ara.

Terdahulu Farah berkongsikan nama Ara ketika usia Ara berusia 7 hari dan Ara juga ditahnik oleh Dr Z4kir Naik. Meninjau entry terkini di Instagram Farah, telah dikongsikan beberapa keping gambar terkini Ara.

Ara yang kini sudah genap 5 bulan usianya ini nampak sihat dan berisi tubuhnya. Farah yang memaklumkan di kapsyennya bahawa banyak perbezaan antara Ara berbanding kakak-kakaknya sejak dari dalam perut lagi.

Farah turut memohon doa daripada peminat agar anaknya ini sihat selalu dan murah rezekinya. Sudah jauh berbeza wajah Ara ketika lahir dengan wajahnya kini. Semakin comel seperti mommynya, Ara juga semakin m0ntel.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Wajah Ara ini mendapat perhatian dan kata-kata pujian daripada peminat. Alahai Ara, manis sangat senyuman tu. Antara komen-komen mereka :

” Alolo sayang mommy ni, macam Mommy awak la dik, ger4m. Ara donut gebu gebas, comel sangat. Bolat sana bolat sini.. “

” Masya Allah deb4bnya sayang ni. ger4m tengok, comel sangat lengan tu. nak gig1t-gig1t je rasa, berlapis lapis ara oii.. “

” Kiut nya dia, deb4b badannya. Muka mummy sangat yang ni, so comel Ara. Ee ger4mnya baby.. “

” Cantik macam mommy, kembar Elsa hehe. Sebijik muka u Farah. She was so Cute and adorable.. “

” Hi Ara b4mb4m, comel sangat dia. Makin b0lat dah Ara, Michelin tu yang mahal. Seket0ii dah baby.. “

” Masya Allah comelnya Ara, bila boleh pel0k dan g0m0l-g0m0l ni. Semangat sungguh, mana leher Ara sayang hehe.. “

” Oh mengapa tang1san dlm kerinduan ini.. So cute baby farah brepp brepp. Alahai comel dia senyum, b4mb4m.. “

Siapa tidak ger4m melihat tubuh Ara  yang bersemangat itu, semakin membesar semakin rupa Farah si Ara ini. Semoga Ara sentiasa dikurniakan Allah kesihatan yang baik dan menjadi anak yang solehah untuk kedua ibubapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Farah Diana Anuar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..