” Tak tau nak nang1s ke nak ketawa, terl0pong mulutnya.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Eyra Hazali, Muhammad Hayder Qhalish Mendengar Nyanyian Bapanya Buat Ramai Terhibur. Ad0i, Sampai Terpeg0n Hayder. Apa Perasaan Dia Ye Dengar Bapanya Menyanyi !!

Muhammad Hayder Qhalish merupakan cahaya mata sulung pelakon Eyra Hazali dan suaminya, Muhammad Haziq. Hayder dilahirkan pada 14 0gos 2020 dan pada tahun ini usia Hayder akan mencecah 2 tahun.

Meninjau ke akaun Instagram haziqvangers26 iaitu akaun yang diwujudkan oleh kelab peminat Haziq yang merupakan seorang pemain bolasepak, beberapa sedutan video Hayder sedang mendengar bapanya menyanyi telah dikongsikan.

Video yang dirakamkan di dalam sebuah kenderaan ini membuatkan ramai terhibur apabila melihat m1mik muka Hayder. Adakala wajah Hayder nampak kehairanan dan adakalanya seperti menghayati nyanyian bapanya itu.

Eh, sedap sangat ke suara walid Hayder tu? Sampai tak terl0pong muka Hayder mendengarnya. Perkongsian video ini telah menerima lebih daripada 1 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dikongsikan.

Jom tonton video di bawah :

( Kl1k butang KANAN -> untuk melihat video seterusnya.. )

Ramai yang ger4m melihat wajah comel Hayder yang kehairanan. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Suka lah tgk hayder ni , comellll sangatttt aishhh.. dia pikir mcm mn nk bagi pakcik ni diam.. Stuck somewhere, haha.. “

” Tak tau nak nang1s ke nak ketawa terl0pong mulutnya… acik ger4m la ngan hayder ni.. cutenya, handsome boy.. “

” Hayder heran … walid ni nyanyi ke brckp tp yg penting hayder cute hensem.. awat larr acik ger4m sungguh ngan hayder ni… bkn jer comel tp mesra k├ámera.. “

Sekadar info, Eyra kini sedang mengandung untuk cahaya matanya yang kedua. Usia kandungan Eyra kini sudah pun memasuki trimester yang ketiga. Pastinya Eyra dan suami tidak sabar menanti kehadiran cahaya mata kedua pula.

Gelagat Hayder banyak dikongsikan di media sosial sama ada di akaun Instagram Eyra sendiri atau pun akaun Instagram kelab peminat mereka. Semoga Muhammad Hayder Qhalish membesar menjadi anak yang baik dan soleh.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Haziqvanger26

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..