Connect with us

Artis / Selebriti

” Suara anak arwah memang unik dan terbaik, seunik nama mereka.. ” – Netizen

Video Throwback Gandingan Suara Arwah Suhaimi Saad Bersama Ina Naim Dan Anak-Anak Mereka. Ada Kumpulan Nasyid Sendiri Rupanya, Kreatif SS Cipta Lagu Nasyid Mix Rap. Semua Suara Sedap, Nama Pun Unik Belaka. Part Sallman Rap Dengan SS Tu Best !!

Kemat1an yang menghidupkan jiwa, itu yang diperkatakan oleh warganet sejak pemergian bekas ahli nasyid In-Team, arwah Suhaimi Saad. Saban hari ada sahaja video throwback Suhaimi bersama isterinya, Ina Naim dan anak-anak mereka naik di FYP TikTok.

Ramai yang tidak tahu, Suhaimi mempunyai kumpulan nasyid sendiri yang dianggotai oleh mereka sekeluarga. Dinamakan sebagai Bismillah, banyak lagu-lagu nasyid dan lagu bertemakan ketuhanan yang dirakam oleh mereka dan salah satunya adalah lagu bertajuk Keagungan Tuhan.

Klik gambar untuk info..

Meninjau akaun Tiktok BismillahFanPage dan Rasyd, telah dikongsikan musik video lagu tersebut yang memaparkan Suhaimi, Ina dan anak-anak mereka, Ehmad Hadia Elfardie, Sallman Elkhoyrl, Phyrosh Elfadwah dan Nur Layla Elghufrony menyanyi.

Unik betul ejaan nama anak-anak Suhaimi, begitu juga suara mereka yang lunak dan merdu. Olahan lagu nasyid diselitkan dengan rap memang sedap didengar. Banyak pencapaian anak-anak Suhaimi yang membanggakan hasil didikan arwah ayah mereka dapat dilihat.

Jom tonton video di bawah ( sila tunggu seketika sekiranya video lambat keluar ) :

@bismillahfanpage

Replying to @njngah Welcome to Bismillah Fanpage. Fanpage ini ditubuhkan sbg usaha membantu menaikkan nama kump. nasyid BISMILLAH. Mudah2an ada rezeki keluarga ini ketengahkan bakat ke peringkat yg lebih tinggi. Terima kasih atas sokongan❤️ -Admin #tribute #suhaimisaad #inanaim #salamtakziah #alfatihah #dalamkenangan #inteam #nasyid #songlyrics #fyp

♬ original sound – BismillahFanPage – BismillahFanPage

@bismillahfanpage

Replying to @azizah.jamaludin Ni Sallman rap dgn ayah pulak. yt Arwah SS : Suhaimi Saad Official. Jom kita ramaikan subscriber smpai cecah 1M. #bismillahfanpage #tribute #suhaimisaad #inanaim #bismillah #salamtakziah #alfatihah #dalamkenangan #inteam #nasyid #songlyrics #fyp

♬ Keagungan Tuhan Kump Nasyid Bismillah – nextchapter2.0

@muhammadrasyidabd93

Bermula posting pertama saya tujuannya hanya satu iaitu posting terakhir dan yang paling penting hadiah buat keluarga SS #SS #Suhaimisaad #Keluargabahagia

♬ original sound – rasyd – rasyd

Ribuan tanda suka telah pun dicatatkan untuk perkongsian ini. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka yang dapat dikongsikan untuk pembaca :

” Unik ejaan nama anak-anak SS, ejaan tak macam eja Melayu. Betul-betul ejaam tatabahasa Arab agar tak lari maksud asal.. ”

” Suara dorang elok je blend in dlm lagu ni. Xde yg nampak sumbang atau tak sedap di dengar. Mmg elok di ambil utk rakaman lagu2 nasyid kanak / remaja.. ”

” Sedap suara anak-anak arw4h SS. Suara anak arwah memang unik dan terbaik, sedap dengar. Sedap Sallman rap dengan ayah tu.. ”

” Keluarga bahagia walaupun hidup sederhana.. suara anak lelaki nya yg satu tu merdu.. Kreatif arwah diolah lagu nasyid diselit dengan rap, memang terbaik lah.. ”

” Suka tngok anak arwah si Salman.. suara anak2 dia semua sedap.. merdu. harta yang SS tinggalkan anak-anak taat dan Soleh dan solehah.. 2 orang ikut muka ibu lagi dua orang ikut muka ayah.. ”

Klik gambar untuk info..

” Allah sedihnya dengar lagu anak2 yatim ni, harap kita sama2 membantu.. berbaloi dia didik sendiri anak2 nya, hebat anak2 nya.. ”

” Cantik lukisan anak Arwah SS , bertuah nya dpt cikgu 24 jam ada bersama ank ank dn keluarga jimat banyak dh di situ.. ”

Dari anak yang kecil sampai yang anak sulung, semuanya bersuara merdu seperti ayah mereka. Apabila digandingkan keempat-empat adik beradik ini, nadanya kedengaran begitu harmoni dan sedap didengar. Semoga anak soleh dan solehah Suhaimi Saad ini sentiasa mengikuti semua ajaran yang ditinggalkan oleh ayah mereka.

Silakan SHARE..

Sumber : Tiktok Bismillahfanpage, Tiktok Rasyd, Youtube Channel Suhaimi Saad Official

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT