” Sed1h tengok Arrian nang1s, tetiba nang1s sekali.. ” – Netizen

Tomok Kongsi Video Saat Keluarganya Berp1sah Dengan Pembantu Rumahnya, Daimah. Sayu Melihat Arrian Menang1s Masa Lambai Tangan Tu, Seb4knya !!

Setiap pertemuan pastinya akan ada perp1sahan dan itu adalah lumrah dalam kehidupan. Bagi setiap majikan, memiliki seorang pembantu yang baik adalah rezeki, begitu juga sebaliknya. Apabila sudah bersama dalam tempoh yang lama, saat berp1sah pastinya menjadi saat paling menyentuh hati. 

Bagi Tomok sekeluarga, mereka juga mempunyai seorang pembantu rumah bernama Daimah yang berasal daripada negara jiran, Indonesia. Menerusi akaun Instagram Tomok, telah dimuatnaik satu video ketika mereka sekeluarga mengucapkan selamat jalan kepada Daimah.

Tomok memaklumkan di kapsyennya bahawa Daimah sudahpun dua tahun bersama mereka dan berkhidmat untuk Tomok sekeluarga dengan baik sekali. Kini tiba saatnya untuk Daimah pulang ke kampung halaman dan ianya menjadi saat yang suk4r untuk mereka terutamanya buat anaknya, Arrian dan juga isterinya, Ayu Abas. 

Kelihatan Arrian yang menang1s sambil memel0k Daimah. Pastinya anak kecil ini juga sudah bercambah rasa kasih dan sayangnya pada Daimah yang sepanjang tempoh 2 tahun menjaganya. Ayu juga nampak begitu sed1h sekali dan airmatanya juga gug0r saat melambai tangan ketika Daimah sudahpun berada di dalam kereta.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini begitu menyayat hari, lebih-lebih lagi melihat Arrian yang dalam kesed1han. Pastinya banyak kenangan yang dicipta mereka bersama dan akan menjadi memori indah untuk dikenang. Antara komen-komen peminat :

” Ad0h sed1hnya tgok, anak2 ni bila dia syg mmg dia syg betol2.. untung tomok dapat pembantu yg baik n sygkan anak2.. “

” Halah sed1hnya, lagu background pun lahai. Lagi bikin sod1hh. Semoga selamat sampai hala tujunya.. “

” Pastinya dia seorg yg baik dan disenangi oleh tomok sekeluarga.. Anak2, isteri pun.. Kami semua pulak sed1h sama.. “

” Tak boleh tengok Arrian nang1s, kita pun nak nang1s sekali. Msti baik org nye.. beriye anak menang1s.. semoga yg baik2 buat semua.. amin.. “

” Tetiba nang1s sekali, mera0ng di jiwa melihatnya. Sed1h tengok Arrian nang1s. Perkataan maaf itu sangat mulia.. “

” Alahai kita pulak bderai air mata kat sini, dah ikut nang1s sama. Org yg baik pasti semua org akan ingat.. “

” Adeh siapa pot0ng bawang ni. Kenapa aku pun ternang1s tengok ni. Tengok Arrian nang1s tak boleh tahan airmata ni.. “

Kanak-kanak tidak pandai berboh0ng dan pastinya Daimah seorang yang baik sehinggakan begitu sekali tang1san Arrian. Semoga suatu hari nanti, Daimah akan kembali bekerja dengan keluarga Tomok dan selamat maju jaya buat Daimah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tomok

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..