” Sebijik muka Aafiyah, wajah Aafiyah 20 tahun akan datang.. ” – Netizen

Dato’ Seri Siti Nurhaliza Kongsi Gambar Terbarunya Di Instagram Raih Perhatian Peminat. Eh Gambar Ni Nampak Sebijik Muka Aafiyah Lah. C0py Paste Sangat !!

Menghitung hari untuk melahirkan zuriat keduanya, penyanyi kesayangan ramai, Dato’ Seri Siti Nurhaliza masih lagi sibuk dengan melunaskan semua kerjanya. Bakal keluar dengan album baru berjudul Legasi, album ini boleh mula dilanggani bermula tengah malam ini.

Keistimewaannya untuk album kali ini, lagu-lagu klasik dinyanyikan semula dan terdapat sebuah lagu khas untuk bakal bayi berjudul ‘Anakanda’. Meninjau akaun Instagram Dato’ Siti, telah dikongsikan sekeping gambar terbarunya.

Wajah Dato’ Siti yang terserlah seri ibu hamil itu kerap kali menarik perhatian peminat. Rezeki Dato’ Siti, kehamilannya kali ini dikurniakan kekuatan dan kesihatan yang baik serta masih dapat bekerja sehingga ke hari ini.

Di ruangan kapsyennya, Dato’ Siti mengucapkan rasa syukurnya kerana dapat menyelesaikan tugas hari ini. Dato’ Siti juga berharap agar dirinya kekuatan untuk menyelesaikan semua tugasan sebelum bersalin dan berpant4ng.

Jom baca perkongsian di bawah :

Memang nampak lain wajah Dato’ Siti dan ramai yang menegur begitu seiras dengan wajah Aafiyah. Kalau sudah namanya anak dan ibu, pasti akan ada persamaannya. Antara komen-komen peminat :

” Siti Aafiyah ke ni haha, sebijik muka Aafiyah bila guna filter macam ni. Terpel4nting jauh kita tengok gambar ni.. “

” MasyaAllah tabarakallah. Buka ja nampak wajah manis ni. Cantik sungguh, Semoga selamat semua ya dear. Allah lindungi orang yang baik2. Take care ct.. “

” Allahhumma Ya Amin , moga semua selamat dilindungi Allah. Love you so much Siti Cik Manjaku. Lawa dan cantik sangat Kak Siti.. “

” Lawanya kak masya Allah, salute Tokti superwoman. Muka Aafiyah sangat, comel sungguh. Semoga dipermudahkan urusan buat Tokti sekeluarga.. “

” Macam muka Aafiyah la haha. Ni mata Aafiyah ni, lain seyy. Tahi lalat bawah bibir tu mahal, nampak kurus tokti. Semoga dipermudahkan semua urusan.. “

” Sebijik muka Aafiyah, cantik sangat. Ni rupa Aafiyah 20 tahun akan datang. Semoga urusan tokti untuk bersalin dan berpant4ng berjalan lancar.. “

” Aafiyah versi ibu ni, ingatkan Aafiyah dah tadi rupanya ibu Aafiyah. Sekali pandang macam Izara Aishah pulak saya tengok.. ”

Tak pernah tak cantik insan bernama Siti Nurhaliza ini. Memang nampak seiras wajah Aafiyah dan cantik sekali. Apa pun, semoga urusan kerja Dato’ Siti berjalan dengan lancar dan urusan untuk melahirkan nanti dipermudahkan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..