” Sampai terng4nga lah mulut bud4k tu cuba nak faham, haha. ” – Netizen

Video Perbualan Maryam You Narae Bersama Adik Iparnya Buat Ramai Terhibur. Semangat Lah Maryam Explain Tapi Reaksi Adik Ryzal Memang Kelakar. Sabar Lah Maryam !!

Pasangan Instafamous Malaysia- Korea, Ryzal dan Maryam You Narae sering mendapat perhatian netizen menerusi kelatah serta gurauan bersahaja mereka di media sosial. Bahkan ramai yang suka dengan cara gabungan budaya hidup pasangan ini.

Selain itu, sering mencuit hati adalah mendengar percakapan Maryam yang cuba untuk bercakap bahasa Malaysia dengan betul. Ada sahaja perkataan bahasa Malaysia yang disebut oleh Maryam bagi yang mendengar pasti terhibur.

Meninjau di akaun Instagram Duriankimchi, Ryzal ada memuatnaik satu video yang memaparkan Maryam sedang cuba menceritakan sesuatu kepada adik Ryzal. Namun reaksi adik Ryzal dalam video tersebut telah menjadi perhatian.

Manakan tidak, kelihatan Maryam bersungguh-sunguh menerangkan satu hal kepada adik Ryzal dan adik Ryzal cuba untuk memahami apa yang disampaikan Maryam. Pada akhir video itu, seakan adik Ryzal tidak faham apa yang diceritakan oleh Maryam dan kedengaran Ryzal turut ketawa.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya memberikan respon terhibur menonton kepay4han Maryam yang cuba bertutur bahasa Malaysia dengan adik iparnya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Gigih dgr, ntah phm tak pa Maryam cakap tu. Sampai terng4nga lah mulut adik Ryzal cuba nak faham, haha.. “

” Ad0ii gelak gul1ng2 tengok muka yang laki tu, ingat cakap korea tapi ckp BM versi korea ni, hahaahhaha Maryam2.. “

” Masih tak faham apa maryam cakap ke? lemah, hahaha tp seronok tgk adik dia terl0pong mulut mcm tu, lama siket baru dia faham.. “

” Banyak kali ulang baru saya fahamm huhu. Cara Maryam cakap pun comel, reaksi adik Ryzal pun comel, hahahaaa.. “

” Maryam kena kecek kelate baru adik ipar mu paham, hehe. Ad0h muka tak ley tengok, memang kelakar, angguk2 konon2 faham lah tu, tapi, hahaaaa.. “

” Maryam punya nak luah ger4m dia kat adik ipar, sekali adik ipar pulak l0adingg lama sangat nk faham, haha.. “

Kelakar reaksi adik Ryzal, padahal sebenarnya memang dia tak paham pun apa yang diceritakan oleh Maryam. Apa-apa pun, semoga Ryzal dan Maryam terus hidup bahagia bersama di samping anak mereka yang comel iaitu Rina.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Duriankimchi, Ryzal Ibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..