” Manja sangat boleh bengk0k tangan atok dukung 2 cucu haha.. ” – Netizen

Gambar Datuk Yusof Haslam Bersama 2 Orang Cucu Perempuannya Raih Perhatian Peminat. Amboi Gagah Juga Atok Angkat Cucu Kesayangan Ni. Gaya Menah4n Berat Tu Comel Je. Kuatlah Atok !!

Meninjau akaun Instagram Puteri Sarah Liyana, telah dikongsikan sekeping gambar bapa mertuanya iaitu Datuk Yusof Haslam bersama cucu perempuannya, Sumayyah dan Nuur Nusaybah.

Kedua-duanya yang berwajah comel ini kelihatan didukung oleh atoknya itu sambil tersengih memandang kamera. Sarah turut menulis di kapsyennya berbunyi ‘kesayangan atok’. Sumayyah adalah anak kedua Sarah manakala Nusaybah adalah anak kedua Syafiq Yusuf.

Dua orang sepupu ini sememangnya sangat manja dengan atok mereka. Lebih-lebih lagi cucu perempuan pastinya manja mereka lebih sikit berbanding lelaki. Datuk Yusof yang masih terlihat masih sihat itu sememangnya begitu sinonim dengan drama kepolisian Gerak Khas.

Dari muda sehingga kini wajahnya itu tidak banyak berubah dan nampak bertenaga sekalipun sudah berusia. Bila Atok melayan cucu-cucu, pastinya semua keren4h cucu-cucu diikutkan. Iyelah sayang cucu ini lain gayanya daripada sayang anak.

Jom baca perkongsian di bawah :

Gambar Datuk Yusof bersama Sumayyah dan Nusaybah ini telah mendapat respon daripada peminat. Demi cucu-cucu, berat pun didukung juga kedua-duanya sekali har0ng. Antara komen-komen peminat :

” Tengok atok je kelu4r lagu dalam kepala. Bergerak walau demi mus0h negara lalala, Gerak Khas haha.. Moga Atok panjang umur dan sihat selalu.. “

” Atok hensem kat malaya ni, sungguh eh. mana ada atok hensem macam dato yusuf haslam. berlakon zaman muda aku tengok hensem tp la ni. makim tua makin hensem. lagi2 berlakon jadi p0liss hihi.. “

” Comelnya cucu-cucu atok. Atok pun segak, naik muscle la atok dukung 2 cucu. Atok, Gerak Khas. Cekap, tegas dan pantas. Sayang cucu.. “

” Suka tengok atok happy dukung cucu. Atok kuat, comel je dengan cucu-cucu. h1lang terus gar4ng dan tegasnya bila dengan cucu.. “

” Comel cucu cucu atok. Atoknya maintain hensem, tak berubah still nampak muda. Kasih sayang atok pada cucu-cucu.. “

” Seorang muka Sarah, seorang muka Aishah. Sebaya je tengok, comel cucu-cucu dengan atok. Manja sangat, cucu atok makin berat dah tu.. “

” Wah cucu kesayangan, comel-comel cucu Atok. Atok pun segak. Boleh bengk0k tangan Atok haha.. “

Nampak sayang dan manja sangat Atok dengan cucu-cucu kesayangannya itu. Atok masih tampan dan sihat, cucu-cucu pun comel belaka. Apa pun, semoga Datuk Yusof Haslam sentiasa gembira bersama keluarga dan dikurniakan kesihatan yang baik selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Puteri Sarah Liyana, IG Aeisahzainal

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..