Connect with us

Artis / Selebriti

” Manisnya Afwa, baru nampak dagu terbelah dia, sebelum ni tak nampak.. ” – Netizen

Video Anak Dato’ Seri Siti Nurhaliza, Muhammad Afwa Malu-Malu Ketika Gelagatnya Dirakam Buat Ramai Geram Melihat Kecomelannya. Alahai Melting Betul Tengok Afwa Ni !!

Perkembangan anak-anak penyanyi Dato’ Seri Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah dan Muhammad Afwa seringkali menjadi perhatian warganet. Membesar dengan sihat dan comel, Aafiyah serta Afwa turut mempunyai peminat seperti ibu mereka.

Banyak akaun fans diwujudkan di akaun Instagram dan berkongsi video-video menarik dua beradik ini untuk tatapan umum. Terbaru, meninjau di akaun Instagram Muhd Afwa, telah dikongsikan video baru yang memaparkan Afwa malu-malu ketika gelagatnya sedang dirakam.

Klik gambar untuk info..

Menerusi video itu, Afwa sedang berada di dalam kereta dan duduk di atas riba seseorang. Afwa menyedari yang gelagat sedang dirakam dan terus Afwa memeluk tangan seseorang disebelahnya. Meskipun tidak mengukirkan senyuman, Afwa kelihatan sangat comel.

Perkongsian video ini sekali lagi telah menarik perhatian warganet. Ramai yang geram melihat kecomelan Afwa, lagi-lagi melihat pipi Afwa yang dikatakan pipi ‘pau’ . Sehingga kini, video Afwa itu menerima lebih 1,300 tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya memuji kecomelan Afwa dan terhibur melihat gelagat Afwa. Antara komen-komen menarik adalah :

” Manisnya Afwa, baru nampak dagu terbelah dia, sebelum ni tak nampak.. Pipi paauuu dia tuu gewammmm tengok.. “

” Anak no2 ni kan, comelnya camtu lah, dalam lasak, hyper, panjang akal dia, last kite jadi sejuk sebab diorang jenis manja menempel.. “

” Kalau ibu mengandung lagi Afwa tak dpt nak manja2. Ger4mlah bambam pipi gebu romos2 dia comel2 sangat Muhammad Afwa.. “

” Tarik pipi tu kang baru tau hehe ger4m tul.. Ada bola ping pong ke kt pipi dia tu.. Hehehehhe.. Malu2 pula yer Afwa.. “

” Eh eh malu pula.. Teringin nak dengar suara Afwa bersembang… Macam Afiyah dulu2 baya Afwa dah pot pet tak berhenti, hehee.. “

” Afwa Putih macam jepun. MasyaAllah.. Comel nye Afwa. Nk cium2 je pipi nye yg gembol tu… Makin besar, makin bertambah comel.. “

” Comelnya.. Tak pernah jemu tengok video Afwa.. Buat muka masam pun comel.. Senyum lagi lah comel budak Afwa ni.. “

Klik gambar untuk info..

Alahai malu-malu pula Afwa, terserlah kemanjaan Afwa. Pejam celik, pejam celik, sekejap sahaja rasanya si comel ini membesar. Wajah Afwa saling tak tumpah seperti ayahnya, Datuk Khalid. Semoga Afwa terus membesar menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG muhdafwakhalid, ctdk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT