” Ibu sat ja meraj0k, tak sampai seminit.. ” – Netizen

Video Diana Danielle Pura-Pura Meraj0k Dan Sengaja Mengus1k Anaknya, Aurora. Cara Aurora Bersungguh-Sungguh Pujuk Ibunya Tarik Perhatian Ramai. Ishhh Ibu Pun Saja Je Jual Mahal Kan !!

Bakat lakonan Datin Diana Danielle tidak dapat disangkal lagi, Diana merupakan seorang pelakon yang serba boleh. Tidak kira apa sahaja watak yang diberikan kepadanya pasti dapat dihayati dengan baik. Wajah Diana juga sering muncul di kaca televisyen untuk iklan komersial.

Selain berbakat besar dalam lakonan, kita juga mengetahui bahawa Diana juga berbakat dalam bidang nyanyian. Diana pernah berduet dengan penyanyi fen0mena Mawi untuk lagu berjudul Penyembuh Rindu. Lagu ini dijadikan lagu runut bunyi untuk Filem Magika.

Isteri kepada pelakon terkenal Datuk Farid Kamil ini juga pernah berduet bersama penyanyi Singapura, Imran Ajmain berjudul Radio turut bersama menyanyikan lagu ini ialah pelawak terkenal Nabil Ahmad. Ibu muda kepada Muhammad dan Nur Aurora ini juga berbakat dalam bidang pengacaraan.

Terkini melalui instagram miliknya Diana memuat naik video bersama anak perempuannya, Aurora. Menurut Diana seandainya tiada pekerjaan di luar, beliau lebih suka habiskan masa berada di rumah bersama anak-anaknya. Pelbagai aktiviti dapat dilakukan bersama anak-anak.

Mari kita lihat video yang dikongsi oleh Diana Danielle ini :

View this post on Instagram

Sketsa anak dan ibu @nur.aurora.7

A post shared by Diana Danielle (@dianadanielleb) on

Seronok tengok gelagat Diana mengusik Aurora, video yang dikongsi ini juga mendapat komen daripada netizen. Antara komen-komen netizen ialah :

” Mcm kucing anak kucing gig1t-gig1t ibu dia, ibu nya buat donno jerr.. “

” Nampak orang yg sama dalam 2 version.. “

” Muka Chemad sangat bila yg masam tu haha.. “

” Ibu sat ja meraj0k, tak sampai seminit.. “

” Comel nya aurora cuba puj0k, manalah mummy sampai hati tak sambut kan.. “

” Ni bukan anak dengan ibu, Adik dengan kakak nii hehe.. “

Alahaii comel sangat gelagat ibu dan anak ini, pandai ibu buat-buat meraj0k sebab nak usik Aurora kan. Apa pun kami di Berita Kopak mendoakan agar Diana, Aurora sekeluarga diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dilindungi. Semoga Diana sentiasa menjadi ibu yang terbaik buat anak-anak. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Diana Danielle

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK / CONTENT MEDIA. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..