” Cik Piah nak bersalin pun cantik.. ” – Netizen

Feeya Iskandar Kongsi Video Berinteraksi Dengan Peminat Sebelum Masuk Ke Bilik Bersalin. Cantiknya Feeya, Nak Bersalin Pun Melawa Lagi  Tu !! 

Umum mengetahui bahawa pelakon, pengacara dan penyampai radio Feeya Iskandar sedang menunggu detik untuk melahirkan anak ketiganya. Feeya mempunyai dua orang cahaya mata lelaki iaitu Adam Malique dan Nuh Aryyan hasil perkongsian hidup dengan Nurashid Wahab.

Meninjau ke laman Instagram milik Feeya,Feeya telah berkongsi sebuah video berinteraksi dengan peminatnya. Feeya sekarang telah berada di Hospital Wanita dan Kanak-kanak ANDORRA untuk melahirkan anak ketiganya. Feeya mengatakan bahawa dia masih lagi berada di w4d, menunggu masa untuk ke bilik bersalin. Walaupun menunggu hari, Feeya kelihatan cantik mengenakan solekan pada wajahnya.

Feeya mengakui mengenakan solekan dan bersiap ketika bersalin kerana menurut Feeya, Feeya mahu kekal cantik walaupun baru sahaja melahirkan kerana dia tidak tahu wajahnya akan kelihatan seperti apa selepas melahirkan anaknya itu. Feeya kelihatan ceria dan tenang sahaja walaupun men4han s4k1t c0ntr4ction.

Feeya juga sempat mengatakan bahawa dia sangat gement4r kerana bakal melalui sekali lagi selepas tiga tahun melahirkan anak keduanya. Di samping itu, Feeya turut memohon peminatnya mendoakan semoga urusan bersalinnya dipermudahkan oleh Allah. Perkongsian daripada Feeya itu, menimbulkan reaksi positif daripada peminatnya.

Jom tonton video di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminatnya memuji wajah Feeya yang kelihatan cantik walaupun sedang menunggu masa. Selain itu,  mereka juga mendoakan agar urusan bersalin Feeya dipermudahkan oleh Allah. Antara komen-komen yang dit1nggalkan:

” Tgk mcm tak s4k1t je cikpiah.. Nk bersalin pun ttp cantik.. semoga dipermudahan…doa kn sy jugak merasa 1 ari nanti.. All the best cik piah cantik.. “

” Ape ni nak bersalin pun cantik.. Semoga dipermudahkan. Saya 7cm baru terasa sak1t… Dugaan org lain2 kan.. tak sbr nk tgk baby.. ️Nerv0us nya… Doa dan zikir bnyk2 ya sis.. “

” Mekap on point nk masuk lab0r room yer cik pia.. Nk bersal1n tp maintain cun lg cikpiah.. nyempat lg live ye cikpiah.. Good luck cik piah.. Banyakkan selawat n zikir ya.. “

” Sempat makeup lgi tu.. Cantek muka nak besalin masa saya dulu mcm nak k0yak jer muka.. Bagus cik piah wat live.. positive vibes pd spe nk beranak2.. “

” Cik Piah nk gi bersalin pn lawo.. Boleh tenang muka tu ek.. klau sis emm berot2 dah.. 5cm je dah tak bole nk ckp dgn org.. d1am kn diri je..” 

” Cik piah nk bersalin pun cantik.. Aku yg dah bukk 3cm gelep0r mcm apa lagi.. dia siap buat live lagi.. semoga dipermudahkan urusan mama dan bby feeyaiskandar.. “

”  Muka tetap lawa walaupun tengah s4k1t kan.. Adudu tak s4k1t ke cik pia oi.. kita lak yg nger1.. terasa s4k1tnya.. semoga semuanya berjalan lancar.. Safe delivery Cik Piah.. Amiin.. “

Tak salah memakai solekan ketika ingin melahirkan kerana ia merupakan salah satu cara meningkatkan kepercayaan diri. Kami di Berita Kopak juga ingin mengucapkan semoga dipermudahkan urusan bersalin Feeya dan semoga selamat serta sihat Feeya dan anaknya. Tak sabar rasanya ingin melihat baby baru Feeya nanti.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Feeya Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..