” Rumah Feeya dekat kampung Delek je boleh la sembang.. ” – Netizen

Video Feeya Iskandar Membebel Kerana Sikap Deg1l Segelintir Masyarakat Yang Ingin Merentasi Negeri Menyambut Syawal. Namun Terima Satu Komen Negat1f Daripada Seorang Netizen, Ini Respon Cik Piah !!

Namanya mula dikenali setelah menjadi penyampai radio di Sinar FM. Berbekalkan bakat dan kepetahannya bercakap, Feeya berjaya menambat pendengar untuk setia bersamanya sehingga ke akhir segmennya. Setelah menamatkan perkhidmatan di Sinar FM, Feeya bertugas di Suria FM.

Kelebihan Feeya yang boleh bercakap laju dan non stop ini menjadi daya tarikan. Suaranya yang merdu dan sedap didengar membuatkan pendengar ternanti-nanti slot Gaya Suria setiap petang. Kini Feeya diikuti seramai 620 ribu orang pengikut di akaun Instagram miliknya.

Di saat negara sedang berjuang memb4nteras wab4k C0v1d-19 dan perintah sudahpun beberapa kali diwarwarkan tentang tidak boleh merentas negeri, namun masih ramai yang berdeg1l dan masih tetap mencuba untuk pulang beraya ke kampung. Feeya terpanggil untuk memberi teguran dan peringatan kepada semua.

Menerusi akaun Instagram, Feeya Iskandar telah berkongsikan satu video yang memaparkan beliau membebel dengan sikap segelintar masyarakat yang masih deg1l untuk melakukan rentasan negeri untuk pulang beraya ke kampung walhal perkara ini sudah beberapa kali ditegaskan tidak boleh dan akan dikenakan denda oleh pihak berkuasa.

Jom tonton video di bawah :

View this post on Instagram

kenapa degil sgt tu??!

A post shared by feeyaiskandar (@feeyaiskandar) on

Video Feeya ini mendapat perhatian daripada ramai netizen. Antara komen-komen mereka :

” Alahaiii , membebel pun cantik. Tolong la dengar arahan PM , orang lain pun tak dapat balik beraya di kampung . Korang kecoh sangat berpusu-pusu nak balik kampung . Deg1l tahap dewa.. “

” Marah pon cantik.. Comellah cik piah ni.. “

” Ntah ler Cikpiah.. Sak1t hati tengok diorang ni… Sekali jer pun raya tak balik kampung.. Dah hilang kata-kata dengan orang yang deg1l keteg4qqqqqqq ni.. “

” Comel lah cik pia nih. Membebebebelbell pon comel gitu.. “

Namun ada jua yang mempersoalkan tentang kampung Feeya yang dekat dan komen itu mendapat respon daripada Feeya sendiri.

Susah untuk kita capai kemenangan andai kata peraturan dan perintah yang ditetapkan tidak mahu diikuti. Bukan selalu peng0rbanan sebegini dituntut. Demi untuk kesejahteraan dan keselamatan bersama besarlah harapan agar semua lapisan masyarakat mematuhi dan tidak melakukan rentasan negeri sempena Syawal ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Feeya Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..