” Cantiknya, ni umur 52 ke 25 ? ” – Netizen

Kongsi Gambar Berhijab, Penampilan Datin Maria Farida Raih Perhatian Peminat. Wah Nampak Cantik Dan Manis. Betul Ke Umur 52 Ni, Nampak Muda Sangat !!

Siapa tidak kenal akan pelakon yang sentiasa kelihatan cantik, Datin Maria Farida yang sudah lama berada dalam industri seni dan sangat berbakat ini. Lakonannya sering kali mendapat pujian ramai kerana bijak membawa watak yang diberikan.

Terbaru, sempena menyambut bulan Ramadan yang mulia ini, tidak ket1nggalan juga Maria telah memuat satu posting menitipkan ucapan salam Ramadan bersertakan sekeping foto terkininya buat tatapan ramai.

Perkongsian oleh Maria atau nama sebenarnya, Maria Farida Atienza dilihat begitu anggun dengan mengenakan tudung berwarna merah jambu. Sudah pasti ramai yang tahu, meskipun Maria ini berusia 52 tahun, namun dia masih kelihatan muda.

Gambar Maria tersebut telah mendapat ribuan tanda suka dan puluhan komen daripada netizen. Selain itu, dalam penulisan Maria di kasyennya itu mendoakan dalam bulan Ramadan agar kita semua mendapat ketenangan dan kebahagiaan.

Ikuti perkongsian Datin Maria tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang memuji akan kecantikan Datin Maria mengenakan tudung. Antara komen-komen pujian netizen kepada Datin Maria adalah :

” Cantiknya, ni umur 52 ke 25 ? Tak nampak langsung mcm dah berumur tau, awet muda betul Datin Maria ni, selamat berpuasa Dati.. ”

” Anggunnya, salam ramadan Datin Maria, semoga ramadan ini akan membuatkan kita semua merasa tenang dan bahagia, aamin.. “

” Macam ni baru cun, memang cantik Datin bila bertudung. Saya doakan semoga Datin kekal istiqamah, amin.. “

” Eeee cantiknya, tak pernah tak cantik. Tapi kali ni bertambah-tambah cantik. Nampak mcm gadis ayu gitu tau.. “

 ” Kan makin comel macam tu, manis sejuk jer pandang. Salam ramadan Datin, selamat berpuasa seisi keluarga Datin.. “

” Salam ramadan, pretty like always lah Datin. Semoga nanti akn terbuka hati untuk terus bertudung ya, amin.. “

” Alhamdulillah, Ramadan Kareem Datin, manis betul wajah Datin bila bertudung. Saya suka tengok gambar ni.. “

Wahh, cantik dan ayu betul Datin Maria bila bertudung. Apa-apa pun, kita doakan yang baik-baik buat Datin Maria Farida yer. Dikesempatan ini, kami dari Berita Kopak turut mengucapkan salam ramadan buat Datin Maria sekeluarga dan selamat berpuasa.

Silakan SHARE…

Sumber : IG  Maria Farida Atienza

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..