Connect with us

Artis / Selebriti

” Cantiknya kakak. Jauh beza masa kecil dengan sekarang.. ” – Netizen

Rekod Video Trending Alamak Raya Lagi, Penampilan Anak Sulung Pak Azad, Amarra Sofea Rose Raih Perhatian Ramai. Dah Besar Anak Dara Pak Azad, Makin Kurus Dan Tinggi. Cantik Macam Ibu Dia !!Β 

Meninjau ke akaun Instagram Eira Syazira, perkongsian dua buah video anak sulungnya, Amarra Sofea Rose bersama Pak Azad membuat video TikTok telah meraih perhatian ramai. Mereka melakukan trend yang kini sedang tular iaitu Alamak Raya Lagi.

Apa yang lebih mencuri perhatian ramai ialah penampilan Amarra yang semakin cantik dan juga kurus. Penampilan Amarra kini sangat berbeza berbanding dengan waktu kecilnya. Dahulu Amarra sedikit berisi dan wajahnya juga sangat bulat.

Amarra juga sudah semakin tinggi dan semestinya hampir sama tinggi dengan ibunya. Nampaknya Amarra sudah mempunyai ramai peminat yang memuji kecantikannya. Selain itu, gelagat Pak Azad ketika merakamkan video ini turut menghiburkan.

Video sebelum dan selepas mereka merakamkan trend viral ini telah dikongsikan dan ia mendapat ribuan tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Pak Azad kalau tidak kelakar sememangnya tidak sah. Ada sahaja ideanya.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen ialah :

” Cantiknya kakak. Jauh beza masa kecik dgn skrg. Tak pernah tak kelakar pak azad ni… Yg ni tak lawak.. Yg behind the scene tu ngam.. “

” Bapaknya malah tantrum.. Mcm ikan keli naik ke darat la pak Azad.. Pastu dia kata aku org gila. Tgk la perangai dia tu .. “

” Pak Azad nie… cam nak hempok ngan penyapu jer… gerammm blunceih tu .. Cepat bawak hospital wei.. aku laaaa pak azad ni .. “

” Kena renjatan ke pak azad tu.. besar & cantik anak dara iera.. Pak azad kalau tak lawak xsah.. Dia dengan cara dia laa lawak la pak azad.. “

” Cantiknya ank dara pak azad lani.. Klau Tak buat Lawak, Tak dah…hahaha.. Alamak Pak Azad, mcm cacing kerawit lak.. “

”Β Ingatkan baju hijau muzik video Alip Syukri td hahahhaha.. Dah mcm penari dto alif syukri sotongnya.. “

” Cantiknya Kakak.. Pak Azad klu tak membeluncas kan Diri memey tak sah Kheeeen.. ad0i, berapa kali cut ni.. beluncas over bebenor hahaha.. “

Selain anak kedua pasangan ini yang sering menjadi perhatian di media sosial, kini anak sulung mereka juga mencuri tumpuan warganet. Ke mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi, anak-anak mewarisi kecantikan ibu mereka, Eira Syazira.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Pak Azad

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright Β© Berita Kopak

##FREAKOUT