” Amboi pandai Aafiyah tarik ‘note tinggi’ tu, tak padan kecik lagi.. ” – Netizen

Video Aafiyah Berlatih Menyanyi Dengan Ibunya, Dato’ Siti Nurhaliza Tarik Perhatian Ramai Peminat. Woww Tengok Gaya Macam Nak Mewarisi Karier Ibu Ni !!

Ada sahaja perkongsian video berkenaan si cilik ini, iaitu anak Dato’ Siti Nurhaliza, Aafiyah mencur1 perhatian ramai. Manakan tidak, gayanya di hadapan kamera memang mencuit hati ramai. Lebih-lebih lagi kini Aafiyah sudah petah berkata-kata dan menggayakan pelbagai aksi.

Jika diperhatikan, Aafiyah ini memang seorang kanak-kanak yang perkembangannya begitu cepat, dengan usianya baru dua tahun dia kelihatan begitu matang dan boleh dikatakan bijak cara berfikirnya. Dengan asuhan yang baik oleh kedua orang tuanya dan penjaga peribadinya, boleh dikatakan Aafiyah membesar dengan baik sekali.

Terbaru, menerusi perkongsian di akaun Instagram milik Aafiyah Khalid, telah berkongsi satu video yang memaparkan gelag4tnya sedang berlatih menyanyi bersama ibu tercintanya. Kalau perasan, Aafiyah ini juga memang seorang yang suka menyanyi. Iyelah, ibunya kan penyanyi nombor satu Malaysia, pasti sedikit sebanyak bakat tu akan turun kepadanya.

Menerusi video itu juga, gaya Aafiyah turut menjadi perhatian ramai dengan gaya berlatihnya menyanyi itu membuatkan ramai peminat yang teruja menontonnya. Seusianya 2 tahun, Aafiyah sudah pandai mengikut cara nyanyian yang diajar oleh ibunya. Wahhh bakal menjejaki jejak ibu ni.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

View this post on Instagram

Aafiyah berlatih menyanyi dengan ibu ❤

A post shared by Aafiyah Khalid (@aafiyahkhalid) on

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut tidak ket1nggalan memuji akan kepandaian Aafiyah yang sudah pandai berlatih menyanyi. Bakat yang ada pada ibunya pasti akan turun juga  walaupun sedikit kan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Pandainya Aafiyah, nanti boleh duet dgn ibu la sayang yer.. Comel gaya dia berlatih tu.. “

” Aafiyah napa comel sangat ni, bijak betul lah si kecil ni menyanyi, nanti besar mesti pandai menyanyi ni.. “

” Muka macam ibu, dengar suara pun macam ibu, mesti suara sedap nanti bila besar.. “

” Alahai bijaknya Aafiyah, suka betul ni tengok gaya menyanyi, lagi-lagi ibu yang ajarkan.. “

 ” Amb0i pandai Aafiyah tarik ‘note tinggi’ tu, tak padan kecik lagi.. “

” Dah lah comel, bijak pula tu, beruntung Dato’ CT ada anak sebijak Aafiyah, membesar dengan baik ya sayang.. “

” Amb0i-amb0i berlatih menyanyi yer, comel lah dia belajar menyanyi tu.. “

Comel betul lah si kecil ni berlatih menyanyi. Gaya dia tu memang tak dinafikan memang buat ramai yang terhibur. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap Aafiyah membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang bijak dan menyenangkan hati kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aafiyah Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..