” Adui tak pasal-pasal menang1s pulak. Aidilfitri Tanpa Raya.. ” – Netizen

Video Lagu Menanti Aidilfitri Buat Ramai Seb4k. Lagi-Lagi Penghayatan Azhan Rani Lagi Buat Air Mata Menitik Laju. Sed1h Sungguh !!

Lakonan Azhan Rani tidak perlu dipertikaikan lagi. Berilah apa sahaja watak kepadanya pasti akan dibawakan dengan penuh penghayatan. Bergandingan bersama artis FMC Music iaitu Wany Hasrita, Wani Syaz, Muna Shahirah dan Wan Azlyn, satu video muzik telah dihasilkan berjudul Menanti Di Aidilfitri.

Kisah seorang ayah bersama 5 orang anak gadisnya ini amat kena dan sesuai dengan lagu yang dinyanyikan. Azhan yang membawa watak ayah meningg4lkan kesan dihati peminat dengan lakonannya ini. Aidilfitri yang bakal menjelma membawa kerinduan yang tiada kesudahan.

Perg1nya seorang bergelar ayah, tiada lagi gelak tawa dan bersalaman di pagi raya, penceritaan video ini sangat menyentuh hati. Apatah lagi di saat negara sedang berjuang melaw4n Cov1d-19 sekarang, ramai yang tidak dapat pulang ke kampung lagi buat kesed1han itu terasa.

Menerusi akaun Instagram, Azhan Rani telah berkongsikan satu video yang memaparkan lakonan beliau dalam muzik video lagu raya berjudul Menanti Di Aidilfitri. Video ini dirakam sempena Aidilfitri tahun lepas. Jalan cerita dan lakonan mereka buat peminat tersentuh apatah lagi yang sudah kehilangan ayah tersayang.

Jom tonton video di bawah :

Jalan cerita kisah ini buat ramai seb4k. Antara komen-komen mereka :

” Aduh.. sak1tnya sed1h tu.. “

” Kenapa aku menang1s tengok video ni.. “

” Keluar air mata aku ingat kat ayah aku.. “

” Al-fatihah buat arwah abah.. tahun ni tahun pertama tanpa abah.. “

” Aidil Fitri Tanpa Raya… Sed1h gil4.. “

” Aduiiii tak pasal-pasal menang1s pulakk. Adoiii punca la abang azhan rani ni.. “

” Sayu abah tiada lagi.. Alaa bikin mata berabuk laaa… Rindu Arw4h Ayah.. “

” Aduhai.. dah nak hujung tu mata masuk habuk pulak.. “

Kesed1han beraya tanpa orang tersayang terasa melihat kisah yang dipaparkan ini. Benar-benar meresap ke jiwa dengan lakonan Azhan Rani ini. Tiada lagi keindahan bersalaman dipagi raya untuk ‘Abah’ yang sudah perg1. Kami di Berita Kopak berharap agar Aidilfitri kali ini membawa seribu erti buat semua.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Azhan Rani

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..