” Weh Rosix, awat tiba-tiba sopan ni. Hahaha.. ” – Netizen

Rosix Omar Kongsi Gambar Terkini Bersama Neelofa, Namun Gaya Rosix Bergambar  Jadi Tumpuan Ramai. Amboi Rosix, Mentang-Mentang Bergambar Dengan Yang Pakai Niqab, Terus Sopan Yer !!

Sejak dua hari ini, nama selebriti Neelofa menjadi perhatian ramai kerana akan perubahannya yang kini telah pun berniqab. Perkongsian tersebut turut dikongsikan sendiri oleh ibu Neelofa iaitu Noor Kartini dengan memeluk Neelofa dan meluahkan rasa syukur akan perubahan anaknya itu di akaun Instagram miliknya.

Terbaru, Rosix Omar yang juga merupakan sahabat baik Neelofa dan juga kakaknya Noor Nabila, telah berkongsi satu gambar yang memaparkan dia bersama Neelofa.  Semestinya gambar yang dikongsikan baru sebentar tadi turut mencur1 perhatian ramai.

Perkongsian gambar tersebut dikongsikan oleh Rosiz menerusi akaun Instagram. Selain dengan Nabila, Rosix juga turut rapat bersama Neelofa dan seluruh keluarganya. Jika dilihat dalam video sebelum ini, Rosix memang sangat  akrab dan sudah seperti sebahagian daripada keluarga Neelofa.

Perkongsian gambar Rosix itu turut mendapat pelbagai reaksi para netizen manakan tidak, gaya Rosix ketika bergambar bersama Neelofa yang kini telah berniqab buat sesiapa yang melihat pasti mencu1t hati. Malah kapsyen Rosix ‘ satu picture dengan makcik’ turut menghiburkan.

Ikuti perkongsian gambar tersebut di bawah :

View this post on Instagram

Satu picture dgn makcik 😆

A post shared by rosixomar (@rosixomar) on

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut tidak ket1nggalan memuji akan kecantikan Neelofa dengan berubahannya terkini dan ada yang perasan cara Rosix yang begitu sopan bergambar dengan Neelofa. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Dari Lofa freehair untill lofa berniqab Rosix masih disisi . Awwww bestfriend till jannah . Semoga berkekalan.. “

” Nampak Kat situ , Rosix awkward hahahaha, cewah.. “

” Weh Rosix awat tiba-tiba sopan ni, hahaha, comel jer gaya dia bergambar.. “

 ” Aah aku pun rasa Rosix nampak baik sopan santun, hahaha.. ” 

” Wowwwwww, Roxis duk sebelah pun terus nampak sopan dan ayu, terbaik.. “

” Whuish Rosix nampak smart, manjahhh, sopan terus.. “

” Cantiknya kak Lofa, comel gambar ni sebab pak cik Rosix so sopan, hehehehe.. “

” Tiba2 terus Rosix sopan kan, ingatkan aku ja perasaaan, ramai yang komen mcm tu jg.. hehe.. “

Alhamdulillah, memang cantik Neelofa dengan penampilannya yang terbaru ini. Tiada yang mustahil akan penghijrahan seseorang itu atas semua kehendak Allah. Sampai Rosix yang suka gelak ini pun tiba-tiba jadi sopan bergambar dengan Neelofa. Apa-apa pun, kami mendoakan semoga persahabatan antara Rosix dan Neelofa ini akan berkekalan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rosix Omar, Neelofa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..