” Tengok gambar ni, macam Amyra ada kembar berlakon sama-sama lah.. ” – Netizen

Gambar Amyra Rosli Bersama Pelakon-Pelakon Ketika Sh00ting Jadi Tumpuan G4ra-G4ra Ada Yang Kelihatan Seperti Wajah Amyra. Ehh Betul Lah, Memang Nampak Serupa !!

Amyra Rosli nama yang cukup dikenali dalam industri seni tanah air. Bukan sahaja memiliki wajah yang cantik manis dipandang malah Amyra juga memiliki bakat yang besar dalam dunia lakonan. Maka tak hairanlah dia antara pelakon wanita yang cukup diminati ramai.

Terbaru, hasil perkongsian gambar di akaun Instagram inaijari  telah berkongsi gambar-gambar Amyra bersama pelakon-pelakon lain yang sedang menjalankan penggambaran sebuah drama yang bakal ditayangkan menerusi slot Akasia TV3 nanti.

Namun, perkongsian tersebut telah menarik perhatian netizen kerana kelihatan salah seorang pelakon yang berada dalam gambar tersebut kelihatan wajahnya seiras seperti Amyra. Meskipun mereka berdua tidak bergambar bersebelahan, bagi yang memandang gambar tersebut pasti sedar bahawa wajah seorang pelakon ini memang seiras Amyra.

Rupanya, pelakon tersebut adalah isteri kepada pengarah terkenal, Syamsul Yusof iaitu Puteri Sarah Liyana. Kalau dilihat memang benar, wajah Amyra dan Puteri Sarah sekali pandang memang nampak seiras, bahkan seperti mereka berdua seperti pasangan kembar.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Perkongsian oleh Puteri Sarah menerusi akaun Instagram miliknya.

Meninjau di ruangan komen, ramai yang bersetuju bahawa dua pelakon ini memang kelihatan seiras dan seperti kembar. Antara komen-komen menarik adalah :

” Cantik dua-dua, memang sebiji muka, dah macam kembar. Kalau tak jadi selebriti ni, jumpa kat luar, mesti ramai ingat kembar.. “

” Omg, twin ke ni, hehe, saya ingat saya sorang je perasan Puteri Sarah dan Amyra ni muka sama, rupanya ramai yang cakap jg, betul lah tu.. “

” Segak lah dua orang ni, lagi-lagi sekarang dah bertudung, makin berseri-seri. Anak dah dua pun, maintain cun lagi .. “

” Kalau tengok gambar ni, memang rasa macam tengok Amyra ada kembar berlakon sama-sama dalam drama ni lah, hehe memang iras betul wajah.. “

” Betul lah, kita ada 7 orang muka sama macam kita. Tengok Amyra dgn Puteri Sarah, memang sama. Saya je tak jumpa lagi kembar saya, hahaha.. “

” Lah memang serupa betul, bila dua-dua bergambar sekali, memag lagi nampak sama. Dah macam adik dan kakak, tapi lain bapa, lain ibu pula.. “

” So cantik, sejuk tengok dua orang si cantik manis ni, beruntung lah suami diaorang dapat isteri cantik, tak pernah tak cantik.. “

Eh betul lah, lagi-lagi bila tengok Amyra dan Puteri Sarah bergambar berdua bersama, memang nampak seiras dah macam dua beradik. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Amyra dan Puteri Sarah akan sentiasa berjaya bersama dalam bidang lakonan.

Silakan SHARE…

Sumber : IG  Inaijari, Amyra Rosli, Puteri Sarah Liyana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..