” Ingatkan Ernie je tingt0ng, Syamel pun sama, haha.. ” – Netizen

Video Ernie Zakri dan Suaminya, Syamel Saling Mengus1k Antara Satu Sama Lain Buat Ramai Terhibur. Amboi Bang Mel Dan Kak Ninie Makin Kelakar Yer Sejak-Sejak Dah Kahwin Ni !!

Sudah seminggu pasangan duet popular Ernie Zakri dan Syamel bergelar suami isteri. Mengimbau kenangan manis pasangan ini pada 23 Mac yang lalu, mereka telah mengadakan majils akad nikah di Masjid Puncak Alam, Selangor dan dihadiri ahli keluarga dua bel4h pihak.

Dalam majlis akad nikah tersebut, Syamel atau nama sebenarnya, Syameel Aqmal Mohd Fodzly telah menyerahkan mas kahwin sebanyak RM300 dan seutas gelang tangan berlian dan lima dulang hantaran kepada Ernie dan dibalas tujuh dulang.

Terbaru, menerusi perkongsian Instagram inaijari  telah video memaparkan pasangan pengantin baru ini sedang saling mengus1k antara satu sama lain. Pasti bagi yang mengikuti Ernie di laman media sosial, pasti tahu Ernie memang suka menyak4t Syamel.

Namun bukan Ernie sahaja yang mempunyai sikap ‘ gil4-gil4’ bahkan rupanya Syamel juga turut mempunyai sikap seperti Ernie.  Ernie dan Syamel dilihat ‘sekepala’ dan ada sahaja video yang dikongsikan oleh pasangan ini buat ramai yang menonton tidak lekang gusi ketawa.

Tonton video tersebut di bawah ini :

Video Syamel menyanyi dalam kereta.

( Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Di ruangan komen, ramai para peminat Ernie dan Syamel terhibur menonton video yang dikongsikan itu. Antara komen-komen netizen adalah :

” Hahaha, lawak lah Ernie,  tak pernah jemu tau tengok video Syamel dengan Ernie ni, ada je yang kelakar menghiburkan hati.. “

” Amboi makin bahagia betul pasangan pengantin baru ni, ceria selalu tengok saling mengus1k antara satu sama lain, semoga kekal bahagia.. “

” Kalau macam ni dapat pasangan hidup, harmoni rumah tangga, haha sebab asyik ketawa tengok perang4i masing-masing.. “

” Ingatkan Ernie je tingt0ng, Syamel pun sama, haha. Tak sabar nk tengok majlis resepsi Abang Mel dan Kak Ninie, mesti cantik dan kacak.. “

” Alaaaa cute lah dua orang ni, masih perang4i yang sama macam sebelum kahwin, hehe  lawak betul tengok Ernie kac4u Syamel.. “

” Syamel punya kelakar boleh tahan, haha ker4s perut tengok dia menyanyi, Ernie pun tak berhenti ketawa dengar suami dia menyanyi siap buat muka.. “

” Adoi, tingt0ng betul lah kak Ernie ni, tapi comel lah paka tudung macam tu, berseri-seri wajah kak Ernie, untung abang Mel.. “

Kelakar betul lah pasangan suami isteri ni, patut ramai yang terhibur.  Apa-apa pun perkongsian tersebut sekadar hiburan dan kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Ernie dan Syamel akan terus bahagia bersama dan perkahwinan yang dibina ini akan kekal hingga ke jannah, aamin.

Silakan SHARE…

Sumber : IG  Inaijari, Ernie Zakri, Syamel

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..