Connect with us

Artis / Selebriti

” Selamba je MK buat, tak pasal kena viral. Cute betul.. ” – Netizen

Video Candid MK Clique Melakukan Sesuatu Pada Tudung Isterinya, Siti Hajaar Buat Ramai Terhibur. Amboi Selamba Je MK, Mesti Tak Perasan Kena Rakam. MK Ingat Hajaar Tak Perasan Lah Tu, Hehe !!

Meninjau ke satu akaun TikTok, perkongsian sebuah video yang dirakamkan secara candid telah membuatkan ramai terhibur. Video tersebut memaparkan gelagat MK Clique dan isteri Siti Hajaar ketika berada dalam sebuah lif bersama beberapa orang yang lain.

Apa yang membuatkan ramai terhibur ialah MK telah mengelap cermin matanya pada tudung Siti Hajaar tanpa pengetahuan si isteri. Pada ketika itu Hajaar sedang berbual dengan beberapa orang yang berada berdekatannya dan MK pula berada di belakang Hajaar.

MK membelek cermin matanya dan terus mengelap cermin matanya pada tudung Hajaar. Tetapi apa yang membuatkan lagi terhibur ialah cermin mata itu dipakaikan di kepala, bukan pada matanya. Adoi, kalau macam tu kenapa perlu lap, hehe.

Perkongsian ini telah menerima ribuan tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Di akhir video, dapat dilihat Hajaar memandang ke arah tudung yang dilap oleh MK. Semestinya Hajaar sedar akan apa yang dilakukan oleh suaminya.

Jom tonton video di bawah :

( Sila tunggu sebentar jika video lambat keluar.. )

@inayahbeautytrading

Tak penah tak kelakar mk ni๐Ÿคฃ#fyp #sitihajaar #mk #mkclique #berryfull #gattox #fypใ‚ท #fypage #fypใ‚ทใ‚šviral #fypdongggggggg #fyppppppppppppppppppppppp #fypp #fypdongggggggg #fypgakni #fypdong #fypgakni #fypindo #tiktokindo #indo #tiktoksukma #sembangentertainment #foryoupage #foryoupageofficiall #shouldbeme #tiktokavatar #Makanlokal #10Bersama #makeup #beauty

โ™ฌ original sound – ๐˜ฟ๐™„๐™‡๐ŸŽง – ๐˜ฟ๐™„๐™‡๐ŸŽง

Di ruangan komen, ramai juga netizen berkongsi pengalaman yang sama. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Istri ni 6th sense tau. Ko ingat dia tk pandang, dia tk dpt rasa kewww.. Dulu dia tak Ade pengelap cermin mata.. skrg dah Ade..hihi.. “

” Selamba jee mk buat.. hahahhahah.. perangai sama mcm laki aku lak.. Sedap je tarik tudung buat lap cermin mata dia.. “

” Takย pasal Kene virul cute btol.. Hahaha dia ingat isteri dia tak perasan lol MK kelakar.. pandai lah mk seng lap cermin mata tu kat mna tempatnya.. “

” Ni sama ada isteri dia tak perasaan ataupun isteri dia dah biasa kena macam tu so dah malas nk layan.. laahh dy spu2 dy letak kt dahi.. “

” Saya pun lap spek pakai tudung.. tapi lastยฒ pakai di kepala.. Smpai dia lupa dunia lap guna tudung istri.. selamba je dia.. “

” Ni sepesen laki aku..xcukup tudung,baju aku pn dia guna wat lap spek dia.. aku pun biasa wat.. tudung atau baju mak aku selalu jd mangsa.. “

” Kalau bini dia tau memang balik umah pisyang.. maasalahnya die tk pakai pn spek tu sje laap2 kt Tdung bini.. inilah fungsi tudung bini.. “

Rupanya ramai yang melakukan begini pada isteri atau pun ibu mereka. Bagi wanita yang memakai cermin mata juga kadangkala menggunakan tudung mereka untuk mengelap cermin mata. Asal boleh dan mudah je kan. Janji cermin mata nampak jelas bila dipakai, hehe.

Silakan SHARE..

Sumber : Tiktok Inayah beauty

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright ยฉ Berita Kopak

##FREAKOUT