” Sekali aiskrim mummy pun dia ambil makan, hehe comel lah.. ” – Netizen

Video Terbaru Shariq Arshan Gabriel Sedang Makan Aiskrim Bersama Ibunya, Emma Maembong Buat Ramai Terhibur. Amboi Kemain Yer Gabriel, Dua-Dua Dia Yang Punya !!

Nama Shariq Arshan Gabriel sememangnya dikenali ramai. Malah popularitinya juga sekarang boleh dikatakan sudah setanding ibunya iaitu pelakon Emma Maembong. Ada sahaja perkongsian terbaru mengenai Gabriel di media sosial pasti mencur1 perhatian.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Shariq Gabriel, telah berkongsi satu video yang memaparkan Gabriel bersama ibunya sedang makan aiskrim. Bahkan kelihatan Gabriel sudah pandai memegang cone aiskrim dengan sendiri.

Namun paling mencu1t hati adalah gelagat Gabriel pada pertengahan video ketika dia telah mengambil aiskrim ibunya juga untuk dimakan. Kedua-dua tangannya memegang aiskrim tersebut dan kelihatan Gabriel lebih menyukai aiskrim yang dimakan oleh Emma.

Perkongsian video tersebut telah ditonton lebih 49 ribu tontonan sejak ia dimuatnaik ke Instagram. Ada yang menyatakan Gabriel kelihatan sangat comel ketika memegang cone aiskrim tersebut meskipun cara makannya yang com0t.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang ger4m melihat gelagat comel Gabriel dalam video itu. Antara komen-komen menarik adalah :

” Sekali aiskrim mummy pun dia ambil makan, hehe comel lah. Ger4m tengok perut si Gabriel tu, layan makan aiskrim sampai nampak pusat.. “

” Comel lah si comel ni, pandai yer pegang aiskrim tu, makan pun tak lah c0mot sangat pun, memang bud4k yang baik lah Shariq ni.. “

” Hahaha dia lagi sedap makan aiskrim mama dia lah. Jarang bud4k nk suka aiskrim perasa berangin macam tu, hehe kelakar lah.. “

” Amboi sorg satu pulak eskrem ala mcm la hebat si handsome tu mkn mint choc chip, hehe cer ambik balik aiskrim tu, mesti mar4h tu.. “

” Comel lah tengok dia makan, hahah mama dah meraj0k Shariq ambik aiskrim mama, hahha bertuah punya bud4k.. “

” Amboi mkn macam boleh hbs no Awang kecik oi. I love these two. Baba jaga baik2 ya, sayangi dan jaga mereka sampai akhir hayat.. “

” Gaya makan tu memang sebijik Emma lah, memang anak mama betul Gabriel ni, hehe. Terhibur tengok dia ambik aiskrim mama dia tu.. “

Alahai comel lah, mesti Emma pun tak sangka kan Gabriel akan ambil aiskrimnya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semogaa Gabriel membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shariq Gabriel, Emma Maembong

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..