Connect with us

Artis / Selebriti

” Nikmat sebagai seorang ayah yang tak dapat dibeli.. ” – Fizo Omar

Fizo Omar Kongsi Gambar Anaknya, Wan Maryam Yang Mendapat Basikal Baru. Namun Komen Daripada Mawar Karim Cur1 Perhatian Netizen, Aiy0kkk… !!

Menerusi perkongsian terbaru oleh pelakon dan usahawan, iaitu Fizo Omar di Instagram telah berkongsi beberapa gambar momen iaitu pertama kali puteri kesayangannya, Wan Maryam telah mendapat basikal baru dan berjaya  mengayuhnya dengan sendiri.

Tulis Fizo, perkara seperti ini adalah antara momen yang sangat terindah meskipun ianya mungkin adalah perkara biasa dan dipandang ringan namun bagi Fizo, momen ini merupakan satu nikmat  yang tidak dapat dibeli dengan nilai wang ringgit.

Fizo turut meluahkan syukur kerana dia masih diberikan peluang merasa nikmat dapat menggembirakan anaknya itu dan kongsi Fizo lagi, Maryam begitu teruja melihat basikal barunya itu dan berusaha mengayuh sendiri basikal yang dihadiahkan oleh Fizo.

Memang kalau dilihat gambar-gambar yang dikongsikan oleh Fizo itu, jelas wajah Maryam begitu teruja dan seronok sekali dengan hadiah yang diberikan kepadanya itu. Makin comel puteri kesayangan Fizo dan Mawar Karim ni, sekejap sahaja dah besar.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Posting oleh Fizo Omar itu turut mendapat reaksi daripada bek4s isterinya, Mawar Karim.

Malah di ruangan komen, rata-rata netizen turut terhibur akan komen oleh Mawar itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Tak nampak basikal,yang nmpk rambut g0jes Maryam. Moga hidup mu di warnai keceriaan selalu cik Yam sayang.. “

 ” Haha, macam tu lah kalau anak duduk dengan bap4k, kalau dengan mak, lain skit, kemas dengan bapak ni hal-hal mcam ni tak penting, hahaha.. “

” Ahh sudah, mama Maryam dah bersuara, aiyoo abang Fizo, hehe, kelakar lah komen kakak Mawar tu, hehehe.. “

 ” Alahai seronoknya dia dapat basikal baru, papa belikan ya, semoga Maryam membesar menjadi anak yang solehah buat papa dan mama ya.. “

” Tudiaa rambut memang semp0i, awatlah ayah tak ik4t rambut tu cik oii, hahahahaha.. punya sy0k naik basikal sampai tak sempat nak ik4t rambut ya.. “

” Rambut Maryam macam kena k4ren, hahahaha, comel lah anak lah anak Fizo dan Mawar ni, semoga kalian sentiasa bahagia.. “

” Suka dengan Fizo dan Mawar ni, walaupun dah berp1sah, mereka masih baik dan sama-smaa lakukn yang terbaik buat anak.. “

Kelakar lah baca komen Mawar, habis keluar ayat anak mami Penang. Apa-apa pun apa yang dikongsikan oleh Fizo itu memang sangat bermakna. Kami dari Berita Kopak mengharapkan semoga Maryam membesar dengan baik dan menjadi anak yang solehah buat Fizo dan Mawar. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizo Omar, Mawar Karim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT