“ Menitik air mata saya, tumpang sed1h.. ” – Netizen

Wawa Zainal Kongsi Video Pembantu Rumahnya, Salma Sebelum Pulang Ke Indonesia Buat Peminat Tersentuh. Cara Salma Pel0k Dan C1um Anak Wawa Tu Seb4k Sangat !!

Perp1sahan dengan insan tersayang bukanlah sesuatu yang mudah bagi seseorang. Terutamanya bersama kenalan yang sangat rapat dengan diri mahupun ahli keluarga. Perasaan sed1h pasti akan dirasai saat perp1sahan itu berlaku.

Terbaru meninjau ke ruangan Instagram pelakon cantik Wawa Zainal, telah dikongsikan satu video panjang bersama pembantu rumahnya yang berasal dari Indonesia. Setelah lama berkhidmat, kini pembantu Wawa pulang ke tanah airnya semula.

Mesra dengan panggilan Salma dalam ahli keluarga, Wawa mengucapkan selamat jalan kepada bibiknya yang akan pulang ke Indonesia. Walaupun berat hati, akui Wawa ianya merupakan lumrah dalam pertemuan dan perp1sahan.

Pastinya Salma merupakan pembantu yang sangat menyenangkan Wawa dan Aeril sekeluarga. Menerusi video yang dikongsikan itu, Salma nampaknya turut bersed1h dengan perp1sahan ini dan layanan Salma ketika memel0k dan menc1um anak Wawa penuh dengan kasih sayang seperti anak sendiri.

Jom ikuti perkongsian video di bawah :

Bukan sahaja rakan-rakan artis yang lain merasai kesed1han ini, tetapi ramai juga antara pengikutnya yang turut berkongsi rasa yang sama. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Akk yg nang1s pulak.. tersed1h pulak tengok video ni.. Kak wawa pot0ng bawang.. sed1h kita pagi2 ni.. Cara dia pel0k dan k1ss si bongsu tu.. n4ngesss.. ”

“ Saya faham perasaan tu.. Bibik saya dah 10 tahun berkhidmat, semalam pun balik juga.. huhu.. sed1h nye.. Pekerja yg baik Dan mampu jga ank2 dgn teruruss sayang nk dilepaskan.. ”

“ Sed1hnyaa..  pernah merasa hntr bibik jugak.. sed1hkan.. setiap pertemuan pasti ada perp1sahan.. sus4h nk dpt penjaga yg baik utk anak2.. ”

“ Ad0h, tibe2 mata masuk habuk lah plak.. Bibik sy pon last minggu lepas.. Balik kg halaman dia dah.. 7 thn kerja dengan sy.. ”

“ Sebak pula tgk video ni.. nampak keikhlasan dan kasih sayang dia ke budak2 dan seluruh ahli keluarga.. Dan saya pon terikut menang1s sekali.. ”

“ Sy pulak yg rasa seb4k tgk video ni.. Mcm dapat rasa yg dia ni baik sgt dgn family wawa.. Nang1s.. faham perasaan tu.. ”

“ Menitik air mata saya.. tumpang sedih.. semoga selamat sampai ke destinasi.. Ramai la.. Maid nk blik sana kan.. Bnyk jugak tgk post maik deoa blij tmpat asal.. ”

Dalam pada itu, wajah dan pakaian pembantu rumah Wawa juga mendapat perhatian ramai. Pastinya layanan Wawa dan suami terhadap pembantu mereka juga seperti ahli keluarga sendiri. Apa-apa pun Kami di Berita Kopak mendoakan yang terbaik untuk kehidupan Aeril dan Wawa sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber: IG w4w4_zainal

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..