” Mata mama Lofa berair lah, mesti hari ini hari yang sangat bermakna.. ” – Netizen

Video Ucapan Terima Kasih Neelofa Buat Mamanya, Datin Noor Kartini Yang Sanggup Masak Untuk Majlis Merisik Yang Diadakan Hari Ini. Alahai Seb4k Pula Tengok Reaksi Lofa Dan Mamanya Ni !!

Kec0h laman media sosial gara-gara gambar yang tersebar akan bahawa hari ini dikatakan hari yang sangat istimewa buat selebriti terkenal, Neelofa yang dikatakan telah dirisik oleh PU Rizz. Banyak  gambar dan video dikongsikan oleh fans-fans Neelofa di Instagram.

Malah turut kelihatan pada Instagram story milik kakak Neelofa, Noor Nabila kelihatan kunjungan daripada sanak saudara turut hadir dan Neelofa pula tampil berpakaian jubah dan berhijab putih. Turut ada adalah rombongan para lelaki dan kelihatan adalah PU Rizz sendiri.

Terbaru, di akaun Intagram utluvdrama telah berkongsi satu video yang memaparkan aksi Neelofa bersama ibunya. Menerusi video itu, Neelofa telah mengucapkan terima kasih kepada ibu tercinta kerana bertungkus lumus dalam penyediaan juadah pada hari ini.

Malah ucapan Neelofa dia sangat berterima kasih kerana ibunya telah memasak sendiri seperti bihun goreng, roti jala dan sebagainya. Ucapan Neelofa itu, dia telah menerima kuc0pan dan pel0kan daripada ibunya dan kelihatan mata ibunya seperti berair dan seb4k.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai para netizen seolah tidak percaya bahawa hari ini merupakan hari merisik Neelofa. Namun mereka turut tidak ket1nggalan mengucapkan tahniah buat Neelofa dan PU Rizz. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Ser1us  Lofa bertunang ke hari ni.. Apa-apa pun tahniah pada kalian, jodoh yang sangat indah dilihat.. Syukur.. “

” Alahai seb4k tengok reakasi mama Neelofa, mesti la terharu dan seb4k dia pun sebab anak kesayangan tak lama lagi akan jadi milik orang.. “

” Mesti hari istimewa Neelofa, kalau tak, tak lah mama dia nk masak bagai-bagai, tengok macam ada rombongan nak merisik ja.. “

” Tahniah Neelofa atas perkhabaran ini, semoga segala urusan akan dipermudakan dan berjalan dengan lancar..  Mata mama Lofa berair lah, mesti hari ini hari yang sangat bermakna.. ” 

” Simple dan cantik jer, ini lah yang diajar oleh Islam, menghalalkan sesuatu itu sangat indah dan mudah dengan berpegang pada agama.. “

 ” Syahdu tengok dua beranak ni saling berpel0kan, ucapan Neelofa tu walaupun terima kash sbb mama dia masakkan, tapi bermakna.. “

” Syukur, memang nampak mama Lofa berat ja nak lepaskan Lofa, memang dia sayang sangat dengan Lofa.. “

Terharu tengok aksi Neelofa ucapan terima kasih kepada mamanya dalam video itu. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak turut mendoakan semoga segala urusan Neelofa akan dipermudahkan selepas ini dan berjalan dengan lancar apa yang dirancang. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Utluvdrama, Noor Kartini

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..