” Macam ada majlis merisik je. Semua pakai formal.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Keluarga Neelofa Bersama PU Riz Menjadi Tanda Tanya. Wah Macam Ada Sesuatu Je, Lofa Pun Nampak Anggun Dengan Persalinan Yang Cantik Dan Cincin Di Jari Manisnya Raih Perhatian Peminat !!

Walaupun Neelofa dan Haris Ismail atau lebih dikenali sebagai PU Riz menafikan mereka mempunyai hubungan istimewa namun kelibat pasangan ini sering mencur1 tumpuan di media sosial. Perkara ini mula menjadi tumpuan apabila kakak Neelofa, Noor Nabila memuatnaik video Neelofa dan PU Riz berpakaian sedondon di majlis perkahwinan adik mereka.

Tambahan pula PU Riz turut bergambar bersama keluarga Neelofa ketika di majlis tersebut. Selepas itu pelbagai hintΒ yang menunjukkan mereka mempunyai hubungan istimewa mula timbul namun tiada sebarang jawapan yang diberikan oleh mereka berdua.

Hari ini di beberapa akaun Instagram telah memuatnaik posting yang menunjukkan seperti ada sesuatu majlis istimewa diadakan di kediaman keluarga Neelofa. Ramai yang tertanya adakah ia merupakan majlis merisik atau bertunang kerana dilihat ahli keluarga Neelofa berpakaian formal.

Persalinan pakaian Neelofa juga nampak cantik dengan mengenakan jubah lace dan berniqab. Ada juga yang memerhatikan cincin di jari Neelofa di beberapa gambar dan video. Video dan gambar yang dikongsikan adalah daripada Instastory adik-beradik Neelofa. Wahhh ada berita baik ke ni.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Antara video yang dikongsikan :

Video ini tiada cincin di jari lagi :

Gambar dan video yang dikongsikan di beberapa Instastory telah membuatkan ramai netizen tertanya-tanya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Betul betunang ke ni ? Alhamdulillah . Macam ada majlis merisik je. Semua pakai formal.. Berseri seri muka pu riz.. “

” Ya Allah semoga berjodoh amin. Tadi ada nampak dulang hantaran cincin dekat igs LMK. serba putih arini, byk hint kt ig lmk, hehehee.. “

” Alhamdulillah jika benar ape yng berapa dlm fikiran ku . Kita tunggu tuan punya badan umumkan.. Rasanya ramai yg pikir lain macham ni.. “

” Macam something jew.. sbb dia gmbar neelofa cakap dipermudahkan hari ni. I think Lofa bertunang, semoga dipermudahkan .. “

” Perasan tak yg vedio ne, lofa belum pkai cincin.. lpstu lofa ada upload vid pegang cupcake rasanya masa tu dah ada cincin kt jari manis.. “

” Sbb nak cincin putih td kan kan. ada majlis apa kat rumah mama tu. Seri seorang wanita yg cantik, mmg mcm tu. Apakah yang bakal terjadi. sesuatu sangat.. “

” Apa kes ni , berdebar-debar pula. Dgn sara ke dgn lofa ni sedondon dh tu putih. semoga Allah merahmati dan memberkati usaha dan urusan Aamiin ya Rabbal Alamin.. “

Setakat ini tiada sebarang berita yang menyatakan pasangan ini melangsungkan pertunangan atau hanya sekadar majlis biasa. Jika benar pastinya ia satu berita gembira buat peminat mereka. Kita doakan yang baik-baik sahaja buat Neelofa dan PU Riz.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lovestory.me

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..