” Kelat muka Aqil tengok lilin dah padam. Kuat menyakat Tok Ram ni.. ” – Netizen

Video Sambutan Ulangtahun Kelahiran Dato’ Ramli MS Oleh Datin Alyah Yang Mencuit Hati. Alahai Sisi Lain Tok Ram, Kuat Menyakat Aqil Rupanya. Cara Tiup Lilin Tu Lucu Betul, Tak Menyempat !!

Sebut sahaja nama Dato’ Ramli MS, siapa yang tidak kenal ketegasannya dalam mengadili apa sahaja rancangan yang dipertanggungjawabkan kepadanya. Lebih mesra dengan panggilan Tok Ram, figura ini sangat sukar untuk berkongsikan kisah peribadinya kepada umum.

Meninjau akaun Instagram Dato’ Ramli, telah dikongsikan satu video yang memaparkan sambutan ulangtahun kelahiran Dato’ Ramli di rumahnya. Kelihatan dalam video ini, Datin Alyah membawa kek secara sembunyi-sembunyi sebagai kejotan untuk suaminya ini.

Mungkin ramai yang tidak tahu, Aqil adalah anak sepupu kepada Alyah dan Alyah sering berkongsi gambar dan video bersama Aqil di Instagramnya. Dato’ Ramli yang menyuruh Alyah mendekatkan kek ke arahnya lantas meniup ke semua lilin yang dinyalakan di atas kek tersebut.

Alahai Aqil juga ingin turut sama meniup lilin kek Dato’ Ramli dan dapat dilihat reaksi wajah Dato’ Ramli dan jelingan matanya memandang ke arah Aqil. Rupanya Dato’ Ramli menyakat Aqil dan Alyah sendiri terkedu melihat lilin ditiup laju.

Jom tonton video di bawah :

Alyah turut sama berkongsikan video sambutan ulangtahun kelahiran Dato’ Ramli ini di akaun Instagramnya.

Alahai nak4l jugak Dato’ Ramli ini walaupun wajahnya selalu kelihatan garang di luar. Aksi Dato’ Ramli ini menarik perhatian peminat dan antara komen-komen mereka :

” Happy borndaaaaay tok.. semoga panjang umur dan diberi kan kesihatan dan maintain umur tok 800 tahun tuuu. Love youuuuuuuuu tok.. ” – Nabil Ahmad

” Tak menyabar nak tiup. Orang berumur memang macamtu, hahaha.. ” – Black Hanifah

” Hahaha… tak menyempat.. Tak sempat chorus nyanyi bezday dah ditiup lilinnya. Sepantas kilat betul.. “

” Nape tiup cepat Sangt tok ram.. tak sabar betul hahha.. Pibedayyyyyy tokram… moga yg baik2 shj utk tokram.. “

” Hb tok.. laju tiup.. tak0t akil tiup la tu lilin dia.. panjang umur murah rezeki berbahagia dunia akhirat.. dan sntiasa dlm lindungan Allah Taala.. aamiin.. “

” Hahahaha Tak menyempat2 nak tiup lilin Tau. Tegas niup lilin tu yea. Setegas di pentas juri hahha.. “

” Apa pula Org doakan dia , dia pula kasi balik kat org yg mendoa kan nya. Hahha lucu sangat Tok Ram ni.. “

” Hahahaha tokram malu2 cepat2 dia tiup lilin. Hehehehe.. kelat dh muka aqil tgk lilin dh padam. Kuat menyakat Tok Ram ni.. “

Sempat lagi Dato’ Ramli mengusik Aqil, cepat-cepat ditiupnya lilin sebelum sempat Aqil mencelah. Dato’ Ramli yang wajahnya tegas namun ada terselit sifat suka berjenaka. Apa pun, selamat ulangtahun kelahiran untuk Dato’ Ramli MS dan semoga dikurniakan Allah rezeki yang melimpah ruah dan bahagia selalu bersama keluarga tersayang. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Dato’ Ramli MS, IG Alyah Abu Hasan

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..