” Halah halah senyum simpul, semua orang terpesona macam ni.. ” – Netizen

Aidil Aziz Kongsi Video Gelagat Anaknya, Aisha Amaira Ketika Baru Bangun Tidur Dalam Buaian. Alahai Muka Senyum Tersipu-Sipu M4lu Tu Comel Sangat Aisha !!

Sejak kelahirannya tahun lalu, puteri sulung Aidil Aziz dan Fasha Sandha ini sering menjadi tumpuan ramai. Aisha Amaira, nama yang cukup indah dipilih untuk permata hati mereka dan mempunyai maksud yang baik.

Meninjau akaun Instagram Aidil Aziz, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Aisha ketika berada di dalam buaian. Aisha baru sahaja bangun daripada tidur ini hanya tersenyum sahaja apabila namanya dipanggil.

Memang bayi yang baik Si Aisha ini, sempat lagi tersipu-sipu senyum apabila ayah tegur. Dari percakapan Aidil memberitahu muka Aisha yang baru bangun tidur dan si comelnya ini tidur dalam masa yang lama.

Sambil memegang anak patungnya di tangan, Aisha menggerak-gerakkan badannya dan melihat ke kiri dan kanannya. Bayi apabila dapat tidur secukupnya pastinya tidak akan meragam, lagi-lagi jika perutnya kenyang. Pasti lenanya itu boleh berjam-jam lamanya.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Aisha ini mendapat respon daripada peminat dan rata-ratanya ger4m melihat wajah comel Aisha ini. Antara komen-komen yang dapat dikongsikan :

” Comelnya la Aisha, bestnya Aisha tido dalam buai. Manis ja, senyum comel.. Jel1ngan manja, sweet sangat.. “

” Sangat-sangat comel, h1lang pen4t bekerja nampak dia senyum. Memang mempersona sungguh baby Aisha ni.. “

” Muka puas tido la tu.. bangun tak merengek.. senyum m4lu je dia. Jel1ngan tu menawan, comel sangat-sangat Aisha Amaira ni.. “

” Halah halah, senyum simpul.. semua org terpesona cmnih, muah ciked. Comel sgt dia.. sejuk mata memandang.. “

” Takleh nak koba apo dah haa… comeyy. Lom ado joki nk jumpo ngan Aisha lagi. Ger4mnya tengok ank ibu dgn ayah ni, cute sunggoh.. “

” Malu malu pulak dia, comel. Tak boleh tengok la budak sorang ni, rasa nak gom0l-g0mol. Indah ciptaan Allah, comel terlajak.. “

” Aishaa.. comel sangat. Jel1ngan senyum simpul mu memang membuat semua mata terpesona.. mudah2an membesar menjadi anak sihat solehah ya.. “

Muka Aisha yang tersenyum seperti itu memang buat ayah dan ibu ca1r. Penyeri keluarga yang tidak jemu-jemu untuk peminat memandang wajah comelnya itu. Semoga Aisha membesar menjadi anak yang solehah dan berguna untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aidil Aziz, IG Fasha Sandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..