Connect with us

Artis / Selebriti

” Halah halah dia pakai songket pula, comelnya Arfa nyanyi.. ” – Netizen

Video Terbaru Adik Arfa Yang Berusia 2 Tahun Lebih Menyanyikan Lagu Lemak Manis Siap Berbaju Songket Serba Kuning Raih Perhatian Ramai. Wah Makin Mantap Adik Arfa Sekarang Yer. Tempo Tu Memang Tak Lari. Kalau Atok Roslan Tengok Ni Mesti Bangga !!

Sebelum ini telah tular video yang memaparkan seorang kanak-kanak baru berusia 2 tahun lebih yang dikenali dengan nama adik Arfa dilihat begitu berani menyanyikan lagu Lemak Manis, nyanyian asal oleh penyanyi Roslan Madun di sebuah majlis kenduri. Lagu irama asli ini juga mendapat perhatian netizen di media sosial, bukan sahaja golongan dewasa menggemarinya malah ia menjadi siulan anak kecil seperti adik Arfa.

Selepas itu di sebuah acara anjuran Majlis Seni Sarawak yang menampilkan Roslan dan adik Arfa bergandingan membuat persembahan di pentas. Gelagat adik Arfa yang terus menyanyi terlebih dahulu sebelum Roslan habis bercakap membuatkan orang ramai terhibur sehingga mendapat tepukan gemuruh.

Klik gambar untuk info..

Terbaru menerusi akaun TikTok Arfa memuatnaik satu video baru dan kelihatan adik Arfa menerima jemputan daripada Cats FM membuat persembahan di hadapan orang ramai di sebuah mall. Comel mengenakan baju songket berwarna kuning keemasan dan berkasut sport, penampilan adik Arfa mencur1 perhatian warganet.

Nyanyian Arfa di atas pentas diiringin beberapa orang yang turut menari. Perkongsian video tersebut sehingga kini telah ditonton lebih 140 ribu tontonan dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun TikTok. Alahai makin comel lah Adik Arfa sekarang.

Tonton video di bawah ini :

( Sila tunggu sebentar jika video lambat keluar )

@arfaadwa21

Adik Arfa viral kembali lagi!😍😍dengan lagu lemak manis ciptaan Tok Lan @Roslan Madun kembali lagi guys!Kali ni dengan pakaian songket serba kuning😍😍 Tq @CATS FM atas jemputan dan layanan yang baik sepanjang program berlansung. #arfalemakmanis #lemakmanis #lemakmanis2tahun #viral #fyp #foryoupage

♬ original sound – Arfa – Arfa

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian video ini dan memuji nyanyian Arfa. Antara komen-komen menarik adalah :

” Halah halah dia pakai songket pula, comelnya Arfa nyanyi.. Pandai nyanyi pula ikut tempo.. Berbakat betul lah.. Anak siapa ni, hehe.. “

” Pandainya kau dik.. Acik pun tak leh nak hafal lirik dan igt lagu nie.. Ni kalau belajar nanti mesti boleh hafal smuanya kan.. “

” Kita tengok dia nyanyi, kita pun ikut berjoget juga.. Bakat yang sangat luar biasa, jarang-jarang budak seusia ini boleh nyanyi dengan baik.. “

” Ewahhhh langsung tak malu kan.. Ger4mnya kita tengok adik Afra.. Makin popular ler dia sekarang banyak dapat jemputan.. “

” Amboi aambooii hensem boy tuu.. Hebat la dik.. Akak pon hafal part amboi2 je.. Pls ajar dia nyanyi lagu raya, mesti best.. “

” Ya Allah sedap nya suara dan comel je muka tu suka tengok.. Nanti besar mana tahu ada rezeki jadi penyanyi kan adik kan.. “

” Dah lah comel, berani betul dia nyanyi.. Kalau budak lain rasanya mahu terus diam tengok orang ramai, hahahaha.. Btw sedapppp suara si cilik ni.. “

Klik gambar untuk info..

Meskipun usianya masih kecil, namun adik Arfa sudah pandai menghafal lirik lagu. Selain lagu Lemak Manis, adik Arfa juga boleh menyanyikan lagu Tak Segamp4ng Itu. Apa-apa pun semoga adik Afra terus membesar dengan sihat dan menjadi anak yang baik buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : TikTok arfaadwa21

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright Β© Berita Kopak

##FREAKOUT