” Gaya dia pikir tu tak tahan. Hahaha.. ” – Sherry Alhadad

Video Aksi Anak Pelakon Lufya Omar, Laana Haura Mencari Mainannya Yang H1lang Buat Netizen Terhibur. Alahaiii Bijaknya, Macam Budak Besar !!

Lufya Omar yang dahulunya merupakan seorang penyanyi yang bakatnya dicungkil menerusi pertandingan Akademi Fantasia Musim Ke-6 pada tahun 2008. Anak kelahiran Johor Bharu ini pernah mencipta lagu berjudul Doaku yang telah dijadikan lagu runut untuk drama Ramadan Jangan Pergi yang disiarkan di TV3.

Namun pada tahun 2015,  Lufya telah mengambil keputusan untuk menarik diri daripada bidang nyanyian selepas dia mula berhijab pada Februari 2015. Selepas itu, Lufya lebih aktif menerusi bidang lakonan dan dia lebih berhati-hati menerima watak yang bersesuaian dengan imejnya yang telah berhijab.

Lufya telah mendirikan rumah tangga bersama jejaka pilihannya yang merupakan seorang doktor, Che Muhammad Hafiz Che Baharum pada tahun 2016. Hasil perkongsian hidup bersama, pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang diberikan nama sebagai Laana Haura yang telah berusia 2 tahun.

Menerusi perkongsian terbaru di Instagram, Lufya telah berkongsi satu video yang memaparkan anaknya, Haura sedang mencari kek mainan miliknya yang telah h1lang. Reaksi Haura apabila tahu mainan miliknya h1lang itu buat ibunya terhibur. Manakan tidak, gaya spontan yang dilakukan Haura itu begitu comel sekali.

Tonton perkongsian video itu di bawah :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan gelag4t Haura dalam video itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Masha Allahh… Haura cerdik ya.. Besuk dah besar jaga mamy ya sayang mamy … Kehulu kehiler ngan mamy jee.. “

” Bole jd pelakon kanak2 babee.. “

” Hahahahahhahahah haura ohh hauraa. Sebijik perangai mummy dia n.. “

” Mesti slalu tgk mummy buat mcm tu kan hihihiiii… “

” Hahahahahhaha gaya dia pikir tu tak tahannnn.. ” – Sherry Alhadad

” Hahahaaa comelll… Sentiasa buat mummyny gelak.. “

” Alahai.. comel…. Part ket0k ket0k bibir tu .. ”

Comelnya dia punya gaya. Alahai bijak betul anak dara Lufya ni. Baru usia 2 tahun, dah gaya macam orang besar. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Haura membesar dengan sihat, menjadi anak yang solehah buat kedua orang tuanya dan didoakan semoga Lufya sekeluarga sentiasa dimurahkan rezeki selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lufya Laana by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..