” Lama tak tengok Irma Hasmie, cantiknya dia sekarang.. ” – Netizen

Video Lufya Omar Bertemu Irma Hasmie Dalam Satu Program Setelah Bertahun Tidak Berjumpa Raih Perhatian Ramai. Wahh, Maintain Cantik Lah Irma !!

Meninjau di akaun Instagram milik pelakon Lufya Omar, beliau telah berkongsi satu video terbaru yang memaparkan dirinya telah dijemput ke satu program islamik bertajuk ‘Rauhah’ menerusi siaran digital Nurfilx.TV.

Dalam video itu, kelihatan juga dihadiri beberapa selebriti lain, namun yang menjadi perhatian warganet adalah wajah pelakon Irma Hasmie yang turut ada bersama dalam program tersebut. Tulis Lufya, dia sudah bertahun tidak berjumpa dengan Irma dan dan telah bertemu kembali dalam program ini.

Selain itu, ada yang menyatakan bahawa sudah lama tidak kelihatan Irma di kaca televisyen dan dengan perkongsian video oleh Lufya ini telah mengubati kerinduan mereka untuk melihat Irma. Hingga kini perkongsian video oleh Lufya telah mendapat lebih 7,800 tanda suka sejak ia dimuatnaik ke Instagram.

Sekadar info sejak mendirikan rumah tangga dan memiliki dua cahaya mata, Irma lebih memberikan tumpuan terhadap mengurus keluarganya dan kerjaya sebagai seorang usahawan serta tidak lagi aktif dalam dunia lakonan.

Tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain memuji kecantikan Irma, ramai yang bersetuju dengan apa yang ditulis oleh Lufya mengenai istiqamah dalam sebuah penghijrahan. Antara komen-komen menarik adalah :

” Lama tak tengok Irma Hasmie, cantiknya dia sekarang. Alhamdulillah suka lah dengan majlis ilmu macam ni.. “

” Cantiknya Irma Hasmie, bila ada sebelah Lufya dah macam dua beradik tengok, hehe. Dua-dua cantik dan berseri-seri.. “

 ” Seronoknya majlis syurga macam tu, semoga terus diberi hidayah Istiqomah untuk kita semua, amin3.. “

” Eh Irma, lama tak nampak dia berlakon, maintain cantik lah sejak awal dia bertudung hingga sekarang, wajah tak berubah2.. “

” Lamanya Lufya tak jumpa Irma, rezeki lah tu dapat jumpa balik dalam majlis ilmu ni, Alhamdulillah, seronok tengok artis2 dah hijrah.. “

” Tiba2 seb4k baca caption sis. Teringt ngn diri sendiri. Betol sgt apa yg sis tulis tu. Kita ni manusia yg sentiasa buat d0s4. Moga Allah sentiasa menerima ibadat kita.. “

” Allahu, moga Allah kurniakan diri kita sentiasa istiqomah mentaati dan mengikut kehendak Allah.. “

” Tiga sahabat bila bertemu, masing-masing manis je bertudung litup, Diana pun dah berniqab, alhamdulilah syukur.. “

Cantiknya Lufya dan Irma dalam video tersebut. Berseri-seri wajah Irma, patutlah ramai yang memuji. Apa-apa pun, semoga Lufya dan Irma terus menjadi sahabat baik dan berjaya dalam bidang yang mereka ceburi sekarang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Lufya Omar, Irma Hasmie

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..