” Eee comelnya, pipi labuh-labuh nak pi mana dikkk.. ” – Netizen

Video Terbaru Anak Sulung Farah Nabilah, Andre Omar Bersama Suaminya, Amirul Raih Perhatian Peminat. Alahai Comelnya Andre, Muka Mummy Sungguh. Tang Pipi Tu Buat Ramai Yang Ger4m !!

Memiliki anak adalah satu anugerah yang amat indah bagi pasangan yang mendirikan rumahtangga. Begitu juga pasangan pelakon Farah Nabilah dan Mohamed Amirul. Pasangan tersebut baru memperolehi seorang cahaya mata lelaki yang diberikan nama Andre Omar.

Andre dilahirkan pada bulan oktober 2020. Sekarang Andre berusia 2 bulan lebih. Farah telah membuka satu laman Instagram khusus di bawah nama andreomar untuk Andre pada awal bulan Disember 2020. Beberapa keping gambar dan video milik Andre dimuatnaik di laman Instagram tersebut.

Walaupun masih kecil, Andre telah berjaya meraih lebih tujuh ribu pengikut di laman Instagram miliknya. Laman Instagram milik Andre memaparkan gambar dan video gelag4t dan aks1 Andre sejak daripada lahir sehingga sekarang. Rata-rata peminat teruja dengan setiap gambar dan video yang dipaparkan. Ramai peminat memuji betapa comelnya Andre.

Dalam video terbaru yang dikongsikan Farah di laman Instagram milik Andre, kelihatan Amirul sedang meletakkan Andre di atas badannya. Andre yang baru berusia 2 bulan lebih boleh mengangkat dan menahan kepalanya dari jat0h tidak seperti bayi yang berusia 2 bulan lebih. Bagi bayi seusia Andre, mereka tidak boleh lagi mengangkat kepala kerana tulang kepalanya yang masih lembut.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata pengikut dan rakan selebriti terasa teruja melihat kecomelan wajah Andre, ada jua yang berasa kagum apabila melihat Andre boleh mengangkat kepada walaupun baru berusia 2 bulan lebih. Antara komen-komen rakan selebriti dan peminat :

” Betuah kamu comel syg.. Tahan nya angkat kepala tu andre.. goodboy la.. semoga menjadi anak yg soleh ya.. cumilnya.. “

” Wat awak comil sangt ni.. Ger4mnya untie.. Bagusnya.. Baru 8 minggu.. dah leh angk4t kepala.. Good boy.. so cute..

” Nk dengar Andre nang1s.. Muka sebiji muka mummy nya kan heheh.. Kuat da kepala dia.. Aunty miss omar nii.. Cuteeee.. “

” Mommy sguh laa rupa dia.. pp labuh2 nk p mana dikkk.. Semoga menjadi anak yang baik dan dimurahkan rezeki.. Amin.. “

” Mummy face.. Awh comel betol.. Muke mummy dah skrg.. Muka mummy dia sgt.. omeyyy.. eii asham la andre ni.. “

” Emma_maembongofficial macam muka syariq lah puan..  so adorable.. comeii sgt andre sayanggg.. ala rindu bau baby.. tomey sangat.. “

” Cutenya awak.. Comey.. eee comel nye.. Skrg dh iras muka mommy lahh.. Muka mcm mummy dia.. Cute andreomar.. “

” Mama cha, Love you baby boy.. ” – Izara Aishah

Alahai comel sungguh Andre ni. Ramai yang mengatakan macam muka mummy dia, Farah. Tak kisah lah macam muka mommy ke daddy, yang penting Andre membesar dengan sihat. Semoga Andre menjadi anak yang soleh, penyejuk mata dan hati Farah dan suami.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Andre Omar, Farah Nabilah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..